Oskar Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 *schenkt @Reacher een glaasje water in* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 15 minuten geleden zei Oskar: Mooi dat je je goed voelt @Spirit, maar inderdaad ook: kalmpies an. Een weekje ergens over nadenken kan zelden kwaad. Ik kan me trouwens wel goed voorstellen dat je op gegeven moment wat snel opgefokt raakt van iemand wiens enige bijdrage aan het forum soms lijkt te zijn om jou de les te lezen. Amen brother Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 Ja, die Jiddische muziek, ben ik met volle 100 procent ingetuimd toen @Reacher, maar weet nu wat het met me doet zoiets, weet nu, hoe mensen mij proberen te bespelen, weet de truckjes.Heb daarna ook meteen gezegd, dat ik er niet mee verder gaat, dat is al heel wat. Heel toevallig ging het er bij de AA ook over, wat een pleasers we ook eigenlijk zijn.Geen nee durven zeggen.Niet teveel hooi op je vork nemen, vooral in het begin niet.Liever gewoon even wat rust, dan weer in nieuwe valkuilen trappen.Moeilijk om evenwicht daarin te vinden.Te saai en te weinig doen, is ook weer niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 Vandaag een fijne dag. Heerlijk. Gisteren was blergh. Maar dat vond ik gelukkig niet zo erg. Het was gewoon zo. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 2 uur geleden zei Oskar: Mooi dat je je goed voelt @Spirit, maar inderdaad ook: kalmpies an. Een weekje ergens over nadenken kan zelden kwaad. Ik kan me trouwens wel goed voorstellen dat je op gegeven moment wat snel opgefokt raakt van iemand wiens enige bijdrage aan het forum soms lijkt te zijn om jou de les te lezen. Jij snapt het. Voor mij zijn dat soort bijdragen van die persoon verre van goed bedoeld. Donder reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 Ik wordt morgen ook nuchter wakker, zijn goede vooruitzichten! Slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisjelief Geplaatst 16 november 2022 Rapport Share Geplaatst 16 november 2022 3 uur geleden zei Reacher: Kijk eens Yesss, dank je wel, ik meld mezelf droog af, dag twee is een feit! Gisteren wilde ik mezelf uit gewoonte belonen met een lekker drankje, vandaag al niet meer dus de knop is al een klein beetje om. Nog een lange weg te gaan maar het beginnetje is er. Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 8 uur geleden zei Lika: Vandaag een fijne dag. Heerlijk. Gisteren was blergh. Maar dat vond ik gelukkig niet zo erg. Het was gewoon zo. Dat wordt dan de nieuwe regel: blergh is niet erg Lika en Bob reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 20 uur geleden zei Spirit: Ach, ik heb het al gezien. * Dan maak ik me er maar niet zo druk om. Stamppot en naar mijn AA vrienden vanavond. 20 uur geleden zei Spirit: * Oepsie!! Je berichten aangepast door de moderator. Niet meer doen hé! Spirit reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 november 2022 Rapport Share Geplaatst 17 november 2022 (bewerkt) * 17 november 2022 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden