niks Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Goedemiddag, zo ik heb weekend! Net het bestelde cadeau voor MIni opgehaald. Nog een dikke 2 weken en dan jarig. Was jou kleindochter niet tegelijk jarig @Remi1? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 1 uur geleden zei ferry: Ja houtje inderdaad van het RAF team. Ken je ook de kreet "tandhakken" nog? Dat zit ik nu te doen. Eten staat op. Waarom o, waarom ben ik ooit weer begonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Liefjes, jullie zitten op de verkeerde dag. Het is serieus al woensdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ferry Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 Ja zeker ken ik die kreet nog al is het 16 jaar geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Houtje59 Geplaatst 26 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2022 2 minuten geleden zei ferry: Ja zeker ken ik die kreet nog al is het 16 jaar geleden Grappig hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden