Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Al lang niet meer gezien @Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ietje Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Oh wat jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 En tjeetje wat was het hier mooi weer vandaag. Zo ongelofelijk mooi licht! Nog iets dat blij maakt. lady jane en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 30 minuten geleden zei Ietje: Komt @MijnGerrit hier nog wel eens voorbij? Ik denk dat hij nog wel leest hier Ietje, en pb kan ook als je hem wilt bereiken hoor. Ietje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Nu nog erachter komen hoe de vloerverwarming weer uit gaat….amai! slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 21 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2022 Droge afmelding. Even nog nagenieten. Mijn zus heeft leuke filmpjes gemaakt van ons optreden. Steeds meer tel ik mijn zegeningen. Morgen dagje weg met de trein. De stad van @lady jane. Zotte zaterdag. rapilos, Lika en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Op 21-10-2022 om 08:13 zei Reacher: @bolletje Hahahaha leuk Reacher. Ik had van de week een heel leuk filmpje van katten maar kon het jammer genoeg niet voor je plaatsen maar ik blijf kijken voor je. Bedankt en een dikke Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 tot straks op de markt @Spirit ik zal extra goed opletten bij de nootjeskraam en als ik je herken trakteer ik jullie op een bakkie leut met lekkers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 1 uur geleden zei lady jane: tot straks op de markt @Spirit ik zal extra goed opletten bij de nootjeskraam en als ik je herken trakteer ik jullie op een bakkie leut met lekkers Dat zou toch leuk zijn @lady jane. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 Heb de zotte zusjes niet kunnen vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 22 oktober 2022 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2022 1 uur geleden zei lady jane: Heb de zotte zusjes niet kunnen vinden. Ach, wij vallen niet op, tussen al die andere zotten lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden