bolletje Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 (bewerkt) Goeie morgen mensen, Ikkanhet kan je vandaag wat rustig aan doen wijfie? 27 september 2022 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen @bolletje, en goedemorgen frummers. Ik heb me een beetje verslapen.... Eerst maar even een bakje. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Ai, dat was een zware nacht @ikkanhet, ik hoop dat je nu even een flink aantal uren kunt inhalen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goeiemorgen @bolletjeen @Yvonne Hopelijk vanmiddag ff rusten. Vanmorgen moet er teveel geregeld worden en om 11 uur ga ik weer op bezoek. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 goeiemooiemorgen frummers lekker uitgeslapen en straks pas zwemmen sterkte @ikkanhet ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Yvonne Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 4 minuten geleden zei Roberto: Goedemorgen allemaal. DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Toos en Renee80 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen. Sterkte met je moeder @ikkanhet DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 2 minuten geleden zei Toos: Goedemorgen. Sterkte met je moeder @ikkanhet DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos fonny ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Renee80 Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 (bewerkt) DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos fonny Renée Goedemorgen forummers! Wat een nacht @ikkanhet, hopelijk komt het goed... 27 september 2022 bewerkt door Renee80 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keet Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Goedemorgen! DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos fonny Renée Keet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos fonny Renée Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 DAGPACT: Yvonne Roberto zbb Toos fonny Renée Keet Spirit Remi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Je had @keeteraf @Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Oeps, sorry @Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Vanmiddag naar de fysio en dan maar eens vertellen, dat er totaal geen verbetering is, in mijn arm.Lijkt wel of de breuk totaal niet is genezen, het lijkt zelfs erger te worden met de pijn.Nu inmiddels ruim 4 maanden geleden en totaal geen verbetering, lijkt me niet goed. Het gaat zo'n beetje m'n hele leven beheersen met deze beperking.Ik kan m'n arm niet bewegen, zonder pijn.Kan hem nog steeds niet optillen, dus alles wat enigzins boven mijn hoofd is, kan ik gewoon niet.Was ophangen, bed opmaken, alles is beperkt.Warming up oefeningen gisteren bij toneel, lukt ook gewoon niet.Lig ook steeds wakker van de pijn.Niet goed dus en ik word hier zeer chagrijn van. Ik klaag niet graag, maar dit gaat zo niet goed. Geen idee wat hij gaat doen met mijn verhaal.Ik wil het zelf wel nader onderzocht hebben in het ziekenhuis. Het voelt gewoon niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Mijn moeder heeft blaasontsteking, beginnende longontsteking en blindedarmontsteking dus krijgt een spoedoperatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 sjonge dat is niet mis, hoe oud is ze? en een beetje sterk nog buiten al die ontstekingen om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 7 minuten geleden zei lady jane: sjonge dat is niet mis, hoe oud is ze? en een beetje sterk nog buiten al die ontstekingen om? Ze is 84 en is nog nooit in haar leven echt ziek geweest. Ja sterk is ze wel gelukkig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 Och dat is pittig voor je moeder en voor jou @ikkanhet sterkte Hier een ok dag. Had wat pijn maar dat gaat vandaag beter gelukkig. Is een op en af chronisch iets,niks ernstigs gelukkig. Komt en gaat en vandaag gaat het weer de goede kant op. Fijne dag allemaal zo tussen de buien door ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 27 september 2022 Rapport Share Geplaatst 27 september 2022 (bewerkt) Sterkte met je moeder @ikkanhet @Spirit Laat dan maar eens verder onderzoeken idd. Normaal gesproken kom je volgens mij niet na een breuk bij een de fysio terecht (?). Misschien ook wel hoor, ik ben geen arts natuurlijk maar ik ben sowieso niet zo fysio- achtig.. 9 oktober 2022 bewerkt door Remi1 ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden