Roberto Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Beste mensen, Vandaag meld ik mij van de dagdraad af met een zelfverzonnen liedje. Voor als je niet kunt slapen. Daarbuiten lopen schapen. Ren maar naar ze toe. Dan wordt je vanzelluf moe. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Hi @Quinn hoe gaat die? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Nah, niet zo'n geweldige dag. Je hebt ze erbij. Met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Hier gaat het prima. Sorry... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Sorry waarvoor? Ik ben blij voor jou dat het goed met je gaat. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 15 minuten geleden zei Quinn: Ten eerste was Thatcher the Iron Lady, Ooh ja, natuurlijk!() Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 @Remi1 maar die was ook ironisciconisch. Ach ja, vrouwen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 6 minuten geleden zei Quinn: @Remi1 maar die was ook ironisciconisch. Ach ja, vrouwen... Mannen...Ach.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 2 minuten geleden zei Remi1: Mannen...Ach.. Ook dramatisch. Jeweettoch, de wereld is vaak een vreemd oord. Nou, ik log uit voordat het te erg wordt. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 8 september 2022 Rapport Share Geplaatst 8 september 2022 Droge afmelding voor het dagpact. Welterusten rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 9 uur geleden zei Reacher: toch een fijn idee dat vrezen ook ergens nog een functie heeft als gevoelens blijven hangen is dat wellicht altijd omdat het ook iets oplevert. Ik las in een boek over schuldgevoelens bijv. dat deze beschermen tegen het ontdekken van machteloosheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 8 uur geleden zei Remi1: Well, The Iron Lady died. Nu komt Reacher in die buurt. Wat bedoel je @Remi1? Als je hier mijn naam zou zetten zou ik niet weten of je nu bedoelt/wenst dat ik bijna dood ben, of de volgende koningin. Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 (bewerkt) Ik wens nooit mensen dood. Of ziektes toe. 9 september 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2022 Rapport Share Geplaatst 9 september 2022 1 uur geleden zei Remi1: Ik wens nooit mensen dood. Of ziektes toe. maar wat je wel bedoelt daar geef je geen antwoord op, waar komt Reacher bij in de buurt volgens jou? het blijft een vreemde posting @Remi1 Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden