ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen @ikkanhet, goedemorgen frummers. Het is nog helemaal donker. Maar ja, 1 september, we denderen zomaar weer de meteorologische herfst in vandaag. Voorlopig nog even lekker zomeren met niet al te hoge temperaturen Eerst maar een bakje... Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen @Yvonne DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goede morgen @ikkanhet en @Yvonne, lekker een bakkie. Fijne dag allemaal Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen dames. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 goeiemorgen @Berkje en @Donder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Paar drukke dagen voor de boeg. Vanmorgen komen eerst onze nieuwe eetkamerstoelen. En donderdag- vrijdag- en zaterdagavond feestjes. Maar in tegenstelling tot andere jaren heb ik er super veel zin in. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen Berkje en Donder. Oh hemel, nieuwe stoelen is leuk, maar drie feesten achter elkaar... zou een horrorscenario voor mij zijn, hahaha. Maar als jij dat leuk vindt..... heul veul plezier dan hoor Donder, ik ben het even kwijt nu: heb je elke week nu die therapie? En hoe reageert jouw lichaam daar tot nu toe op??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Bedankt @Yvonnedat had ik andere jaren ook maar heb er zelfs zin in om alles lekker nuchter mee te maken. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Lekker van genieten dan dus Ikkanhet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Yana Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Zojuist zei Yana: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Yana FONNY Goede morgen vroege vogels!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen @Fonnylieverd Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen kanjers en lieverds! lady jane en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen Kanjert!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 37 minuten geleden zei ikkanhet: Bedankt @Yvonnedat had ik andere jaren ook maar heb er zelfs zin in om alles lekker nuchter mee te maken. 3 avonden!!!!.... op nieuwe stoelenoeps... Wat zal jij zondag blij zijn....en... TROTS!!!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 4 minuten geleden zei Fonny: 3 avonden!!!!.... op nieuwe stoelenoeps... Wat zal jij zondag blij zijn....en... TROTS!!!! Ja daar ga ik voor en komt helemaal goed. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 goeiemorgen frummers Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goeiemorgen @lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 september 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Dat het maar snel 12 uur is ik zou dit jaar niet teveel bestellen en na 12 uur kan ik niets meer veranderen. Nu schiet me steeds weer iets in dus de lijst wordt alweer steeds langer. bolletje en Fonny reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 Goedemorgen @niks, @Fonny en @lady jane... Laatste werkdag van de week Niks???? Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Donder Geplaatst 1 september 2022 Rapport Share Geplaatst 1 september 2022 42 minuten geleden zei Yvonne: Donder, ik ben het even kwijt nu: heb je elke week nu die therapie? En hoe reageert jouw lichaam daar tot nu toe op??? Nee de therapie is voorlopig een keer per maand, waarbij iedere nieuwe sessie eerst bepaalde bloedwaarden worden gemeten, waarna ik een gesprek met de oncoloog heb. Hij bepaald dan de samenstelling van het infuus. Lichamelijk merk ik alleen erge vermoeidheid, ga dus ook regelmatig even liggen waarbij ik dan ook direct een uur weg ben. Verder ben ik zelfstandig teruggegaan naar twee metformine per dag, want suiker is niet mijn grootste probleem. Positief is wel dat ik opeens geen leesbril meer nodig heb voor mijn beeldscherm. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden