ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeiemorgen allemaal, Wordt weer een bloedhete dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen kanjer!!☕️☕️☕️ Dat wordt weer binnen blijven bij de airco!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 DAGPACT FONNY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeiemorgen @Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Heb nog iets leuks te vertellen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen frummers, 5 uurtjes werken . Toch nog een korte broek gevonden . Geen gezicht met mijn werkschoenen eronder en hij is ook nog wit dus dat zal niet lang zijn. Maar enfin een mens moet wat Reacher en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen allen. Zo het zwembadje weer opzetten en de kleinkinderen halen. Het wordt een mooie dag . Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen dames!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 26 minuten geleden zei Fonny: Heb nog iets leuks te vertellen?? Jij of ik? Ik niet haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeiemorgen @Francoise, @nancy en @Lika nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Staat je vast beeldig @Francoise Ik wens je een topdag, lekker genieten van de wind langs je benen enzo Fonny en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Bij mij is gisteren besloten dat alle kiezen in mijn bovenkaak getrokken gaan worden, voortanden en hoektanden blijven staan. Iemand ervaring met een plaatje versus frame? Frame schijnt comfortabeler maar is 2 x zo duur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeiemorgen @Yana Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ha held @ikkanhet, ik heb je nog niet gefeliciteerd met je drie maanden, bij deze... Gefeliciteerd! Jij bent zó goed bezig, een feestje om te lezen . Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 goeiemooiemorgen frummers oei @Yana, dat is me nogal wat. Ik heb heel lang geleden een frame gehad voor mijn onderkaak. Helaas gingen de hoektanden waar die aan vast werd gemaakt al vrij snel afbrokkelen en sindsdien mag ik m niet meer in. Ik vond het ook een heel gedoe hoor, elke nacht eruit, alles goed schoonmaken en dan dat enge vastklemmen en loshalen steeds. Ik weet niet wat een plaatje inhoudt verder. Maar laat goed checken of de buurtanden sterk genoeg zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 3 minuten geleden zei Yana: Ha held @ikkanhet, ik heb je nog niet gefeliciteerd met je drie maanden, bij deze... Gefeliciteerd! Jij bent zó goed bezig, een feestje om te lezen . Dank je ben er ook super blij mee. En hoop dat de momenten van trek niet meer worden dan teken ik ervoor. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 augustus 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goeiemorgen @lady jane lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Goedemorgen frummers, Ik geloof dat het heel warm wordt vandaag? Dan maar veel binnenzitten dus. Het is hier nu nog prima te doen, een graad of 20, dus straks het bakje koffie nog even lekker in de schaduw buiten. Ik heb geen verstand van of ervaring met plaatje of frame, maar het lijkt me niet niks dus. Sterkte en ik hoop dat je toch genoeg tips krijgt om een goede keus te maken. Yana en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Een plaatje is met zo'n roze plaatje() tegen je verhemelte. Maar wat heb jij nu dan @lady jane? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 oh maar die heb ik ook boven. die vult het gat van een voortand op en een kies. Ik vind het allemaal maar niks eerlijk gezegd, ik proef er minder mee, dus eenmaal thuis doe ik m snl uit. Het blijven noodoplossingen he. Liefst zou ik kronen op implantaten hebben, maar dat is onbetaalbaar. Als het kaakbot al sterk genoeg is daarvoor. Onderin heb ik dus nog maar een kies. Mijn tandarts zei destijds dat zijn vrouw alles zonder kiezen heeft leren kauwen, en dat lukt mij ook aardig. Maar het blijft behelpen hier dus. Reacher en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Ik heb een plaatje gehad en later -nu- een frame. Plaatje zat los en is minder sterk. En voor een frame moeten ze de gezonde tanden waar het frame aan zit bijslijpen voor houvast voor de haakjes en dat is wel schrikken. Dat hadden ze niet gezegd tevoren. Het plaatje voelde ik altijd maar het frame is onderdeel van het interieur geworden. Alles hep zijn voor- en nadelen. Yana en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 De tandarts zijn vrouw had geen kiezen @lady jane? Goed kauwen is o.a. heel belangrijk voor je maag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 @Yvonneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 3 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 3 augustus 2022 Heb al 40+ jaar n frame in mn bovengebit. Ooit n plaatje gehad vanwege magere tijden, maar dat vond ik niks. Ik zou zeggen: frame, zit bij mij als gegoten. Yana, lady jane en Reacher reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden