Spring naar bijdragen

Donderdag 14 juli 2022


ikkanhet

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden zei Hadocque:

Er is geen perfectie. Er is geen juistheid. Zelfs niet iets wat maar in de buurt komt.

Heb Grossman’s Leven en Lot bijna uit, manmanman, wat ‘n treurige pracht.

 

Ieder het zijne @Hadocque. Jij accepteert het geheel en daar heb ik er respect voor.

Maar ik heb ouderwetse houvast nodig. Stelen mag niet, stelen van een rijke voor een arme mag wel. Dat soort. Verdere verwatering van mijn morele kompas verdraag ik niet. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die hoi, ik weer na een twijfelachtige week of ik corona had terug van een weekendje van Blackster. Helaas heeft deze op zondag Corona gekregen alsof ze dat er nog bij kan hebben.

Maar door ons samenzijn en ook praten over het forum vroeg ik me af of sommige mensen nog iets weten over andere oudgediende. Ik ben door de jaren heen alleen hun nick een beetje vergeten. En vind het dus lastig om achter hun te vragen via hun werkelijke naam.

Maar ik wel enkele onthouden, Cpas , Houtje, en hoe hete jij nou mijn mede brabantse? Die een hersenbloeding heeft gehad en een grijze roodstaart en een zwarte kat.

Zo lastig soms dat je elkaar uit het oog verliest omdat de wegen nu anders gaan. Nu ja ik denk  dan altijd uit het oog is nog niet uit het hart.

Ik weet dat Jopie hier nog rondloopt of doet ze dat ook niet meer? Ik denk dat J hier ook nog komt, sorry gast ik heb met je gevliegerd en denk dat J je echte naam is en niet je nick. Mocht je dit lezen herken je je er vast wel in. Ik druk met vliegeren en jij foto`s trekken en toen vliegerde ik ineens tegen een naakte man aan omdat we zo bezig waren met vliegeren dus de omgeving totaal niet in de gaten gehouden hadden. Ik mis mijn maatjes hier gewoon heel sterk.

Ik ben me een beetje bewuster geworden van het leven en doodgaan van dierbaren. Sinds ik mijn moeder geholpen heb om euthanasie te krijgen. Ik ben me nu bewuster geworden dat het niet zo vanzelfsprekend is om jaren later nog een contact op te nemen met je oude vrienden;

Dus probeer ik ze te zoeken waar de vriendschap begonnen is. Hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je nog @Spud,dat we naar @bolletjezijn gereden voor een forummeeting?we hebben op zolder geslapen en de volgende dag de meeting.Ik vond het erg avontuurlijk.Jij droeg een soort cowboyhoed en reed in een ouwe sjees, die volgens mij geen schokdempers meer had.Was een leuk weekend!

bewerkt door Spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...