Spring naar bijdragen

Zaterdag 9 juli 2022


Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen ;) nou gisteren op verjaardag geweest bij mijn zusje, ze had alleen alcohol vrij bier (wss mede door mij) want ze weet dat ik niet meer drink en hoe lastig dat is en steunt me. Mijn vader en broer ook alcohol vrij. 

En wat een lol hebben we gehad! Echt waar en dat nuchter, dat sterkt mij dan weer enorm. 

2 uur thuis, 06:20 wakker.. Kon niet meer slapen, straks om 9 uur bootcampen. Maar alleen wat moe en niet eens brak ondanks 4 uur slaap.

Heeeerlijk! Geen alcohol doet wonderen! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Freekie:

Ja koffie! Nu heb ik tenminste ook het gevoel dat de koffie een beetje werkt hihi

Ja ik kan me nog een feest herinneren in een grote zaal toen mijn stiefvader jarig was.
Ik was de bob die dag. Heel de dag aan de 0.0 en later op de dag hoorde ik mijn moeder met andere familieleden praten over mij.
Hadden het erover dat ik geen drank nodig had om grote lol te maken en mee te doen.
Toen dacht ikzelf ineens je hebt zo'n lol en grote mond en helemaal niets gedronken. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Etty:

Weet niet wat er speelt @ikkanhet, maar sterkte. Ben zelf niet zo goed in positieve gedachten in dit soort situaties.  

Heb je het daarom moeilijk mbt alcohol? 

Ja in 2009 is bij mij al alcohol vervetting geconstateerd en met bloedprikken komt dat er niet uit alleen bij een echo en eventueel leverbiopt.
En heb 2 symptomen. Zowel de dikke opgezwollen buik alsook de vermoeidheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Pfff, ik heb een gat in de dag geslapen... 
Geen zon nog , prima. 
Vandaag een dagje rustig aan. 
Lekker wat rommelen in de tuin (hoop ik, want de laatste tijd veel onverwachts....) 
Eerst maar een bakje. 
image.png.d07b0563012d6424c5977dbd8ba23bf4.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een gat in de dag geslapen? Het is half negen en je hebt de koffie al klaar. Dat noem ik vroeg. 

Ik ga straks naar een kunstmarkt in de buurt. Buiten, dus ze treffen het met het mooie weer. Handgemaakte spullen zoals bladeren die afgedrukt worden, heel mooi.

Goed bezig @Freekie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

veel op het program staan vandaag
Eerste de grote week boodschappen doen.
Dan de vogelkooien verschonen en het hele huis zuigen
(Wat maken die beesten een rotzooi zeg
Vriend gaat vanmiddag boodschappen doen voor de barbeque.
hoop dat het een beetje gezellig word, want een buurvrouw ook half , half uitgenodigd, maar kan helemaal niet opschieten met de rest van het gezelschap.
enfin, komt tijd, komt raad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...