ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goeiemorgen allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen Ikkanhet☕️☕️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 DAGPACT FONNY Etty, karin123 en Yana reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen iedereen nou gisteren op verjaardag geweest bij mijn zusje, ze had alleen alcohol vrij bier (wss mede door mij) want ze weet dat ik niet meer drink en hoe lastig dat is en steunt me. Mijn vader en broer ook alcohol vrij. En wat een lol hebben we gehad! Echt waar en dat nuchter, dat sterkt mij dan weer enorm. 2 uur thuis, 06:20 wakker.. Kon niet meer slapen, straks om 9 uur bootcampen. Maar alleen wat moe en niet eens brak ondanks 4 uur slaap. Heeeerlijk! Geen alcohol doet wonderen! Spirit, Reacher, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 DAGPACT FONNY Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goeiemorgen @Fonny en @Freekie Lekker...... koffie. Super dat ze zo met je meededen @Freekieen wat fijn dat je zo hebt genoten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Ja koffie! Nu heb ik tenminste ook het gevoel dat de koffie een beetje werkt hihi Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 3 minuten geleden zei Freekie: Ja koffie! Nu heb ik tenminste ook het gevoel dat de koffie een beetje werkt hihi Ja ik kan me nog een feest herinneren in een grote zaal toen mijn stiefvader jarig was. Ik was de bob die dag. Heel de dag aan de 0.0 en later op de dag hoorde ik mijn moeder met andere familieleden praten over mij. Hadden het erover dat ik geen drank nodig had om grote lol te maken en mee te doen. Toen dacht ikzelf ineens je hebt zo'n lol en grote mond en helemaal niets gedronken. Fonny en Spirit reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Je gaat goed Freekie!!!! TOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Maar schijt bijna alle kleuren van de regenboog. Ben zo bang voor de echo dinsdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen, Gezellig hier. Ja, wat een goed bewaard geheim hè, dat je zonder alcohol ook los kan gaan! Een heerlijk onafhankelijk gevoel! Spirit en ikkanhet reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Etty Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Weet niet wat er speelt @ikkanhet, maar sterkte. Ben zelf niet zo goed in positieve gedachten in dit soort situaties. Heb je het daarom moeilijk mbt alcohol? ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 1 minuut geleden zei Etty: Weet niet wat er speelt @ikkanhet, maar sterkte. Ben zelf niet zo goed in positieve gedachten in dit soort situaties. Heb je het daarom moeilijk mbt alcohol? Ja in 2009 is bij mij al alcohol vervetting geconstateerd en met bloedprikken komt dat er niet uit alleen bij een echo en eventueel leverbiopt. En heb 2 symptomen. Zowel de dikke opgezwollen buik alsook de vermoeidheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Afwachten Ikkanhet...niet teveel aan denken nu..je bent zo goed bezig! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 1 minuut geleden zei Fonny: Afwachten Ikkanhet...niet teveel aan denken nu..je bent zo goed bezig! Ja probeer ik ook dat zegt mijn man ook. Maar je kent het wel je krijgt het toch niet uit je gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Begrijp het..het spookt constant door je hoofd ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Een beetje afleiding werkt vaak voor mij.. Misschien een boek lezen als je daar tijd voor hebt? Want het is en blijft spannend, daar kun je helaas niets aan veranderen ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Ja en ze noemden het destijds niet alcohol gerelateerde leververvetting omdat ik zo slim ben (of juist dom) om eerst een tijd verstandig te zijn voor ik bloed laat prikken. Ja ga ook afleiding zoeken want kan er niets meer aan veranderen. Fonny, Etty en Spirit reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Freekie Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Ik duim wel voor je!! ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goed bezig Ikkanhet! Je mag trots zijn op jezelf ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 2 minuten geleden zei Freekie: Ik duim wel voor je!! dank je dat is heel lief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen frummers. Pfff, ik heb een gat in de dag geslapen... Geen zon nog , prima. Vandaag een dagje rustig aan. Lekker wat rommelen in de tuin (hoop ik, want de laatste tijd veel onverwachts....) Eerst maar een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Een gat in de dag geslapen? Het is half negen en je hebt de koffie al klaar. Dat noem ik vroeg. Ik ga straks naar een kunstmarkt in de buurt. Buiten, dus ze treffen het met het mooie weer. Handgemaakte spullen zoals bladeren die afgedrukt worden, heel mooi. Goed bezig @Freekie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 9 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 9 juli 2022 Goedemorgen allemaal, veel op het program staan vandaag Eerste de grote week boodschappen doen. Dan de vogelkooien verschonen en het hele huis zuigen (Wat maken die beesten een rotzooi zeg Vriend gaat vanmiddag boodschappen doen voor de barbeque. hoop dat het een beetje gezellig word, want een buurvrouw ook half , half uitgenodigd, maar kan helemaal niet opschieten met de rest van het gezelschap. enfin, komt tijd, komt raad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden