Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Ben een beetje teveel aan het vooruitdenken. Moet er rekening mee houden, dat het ook kan tegenvallen, tijdens de bezichtiging.Eerst zien, dan geloven.Zit gelukkig nog nergens aan vast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Voor de rest, de voor mij,bekende dingen doen,dit weekend, met de voor bekende mensen. Gisteren hoorde ik dat mijn jongste tante, is overleden.Onverwachts door een hartstilstand.Mijn nichtje even gebeld.Ja, dat zijn erge dingen.Ze had mij graag bij de uitvaart gehad,maar dat gaat zaterdag plaatsvinden.Het is ook niet naast de deur,om daar met het OV even heen te gaan.Besloten om niet te gaan.Een neven en nichten dag organiseren, lijkt me leuker een keer. Nu heb ik geen tantes meer,van mijn moeders kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 1 uur geleden zei Tatum: Bedenk goed van tevoren wat je wél drinken wilt. Dan hoef je in het restaurant geen keuze te maken. Mij helpt het om als een mantra de hele dag te herhalen dat ik cola of Ice tea ga kiezen. O daar ben ik ook al uit, ik neem Rivella of tonic. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 45 minuten geleden zei Endoor: Doe je wel rustig aan @ikkanhet.Niet in 7 sloten tegelijk lopen hoor Nee hoor sta best stevig in mijn schoenen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 1 uur geleden zei ikkanhet: O daar ben ik ook al uit, ik neem Rivella of tonic. Tonic is ook mijn lievelings alternatief voor drank.Op een terrasje keurig geserveerd met een schijfje citroen en een stampertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Zo, de app werkt.Eindelijj weer overzicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 @Endoor, kan je hond nog naar 3 hoog lopen, of is er een lift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 1 uur geleden zei Sowhat: @Endoor, kan je hond nog naar 3 hoog lopen, of is er een lift? Het is 55 plus,dus een lift. Heb haar nog nooit trappen laten lopen. Sowhat reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Dagpact: nancy Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 13 minuten geleden zei Claudius: Dagpact: nancy Claudius Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 @ikkanhet Grote stap het jaarpact ? Ik zal maar zorgen dat ik er zelf niet afval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst 15 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 Dagpact: nancy Claudius Maja Endoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 15 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 juni 2022 13 minuten geleden zei Claudius: @ikkanhet Grote stap het jaarpact ? Ik zal maar zorgen dat ik er zelf niet afval. We doen allebei ons best erop te blijven toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden