Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Maak een wandeling @ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 6 minuten geleden zei rapilos: Ach, wat rot voor je @ikkanhet, Gaat het alweer wat beter nu ? Ja gelukkig wel weer, thnx rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 2 minuten geleden zei Claudius: Maak een wandeling @ikkanhet Dat kan helaas niet altijd dat is juist de shit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Heb me nu vol koffie en spa gedronken dat ik tot aan mijn nek vol zit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) Ik wil niet gevolgd worden dus ik heb je ont-volgd. En hou je pb's ook maar bij je. Geen behoefte aan jou @albertine En je pb/ spam heb ik gerapporteerd. @moderator 12 juni 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Nou, als ik de garantie krijg dat ik door mag lenen wil ik wel, tot in de kist! depyramiedert Remi1 en bolletje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Hahaha, nu krijg ik ook al pb! Kwestie van tijd voor de mod het opruimt, no worries. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 En? Krijg je garantie Had? Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Mooi yacht kopen ofzo... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 4 uur geleden zei albertine: hm, geen slim gekozen plaatje. Mensen met spiegelende glazen komen niet betrouwbaar over. Waarom niet van internet een plaatje van een goudeerlijke man geplukt? karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 53 minuten geleden zei ikkanhet: Heb me nu vol koffie en spa gedronken dat ik tot aan mijn nek vol zit. Lastig als je lichamelijk niet afleiding kan gaan zoeken. Veel koffie drinken lijkt me niet erg prettig. Heb je geen chocolade? Lekker gaan eten. Met een toetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Zojuist zei Lonster: Lastig als je lichamelijk niet afleiding kan gaan zoeken. Veel koffie drinken lijkt me niet erg prettig. Heb je geen chocolade? Lekker gaan eten. Met een toetje. O dat snoepen gaat me ook aardig af hoor. Van de zuurtjes naar de bonbons en weer naar de chips en pinda's. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 15 minuten geleden zei Remi1: En? Krijg je garantie Had? Nee, nog niet. Prutsers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 15 minuten geleden zei Remi1: Mooi yacht kopen ofzo... Hoef niet groter. Hou van mn scheepje. Komt wel VHF, zonnepaneel, radarreflector en al die shit op. En dan, in de grote vakantie gaan we binnendoor naar Zeeland, krabbelen langs de kust naar Calais en steken mooi over! Moet je wel minstens 4 weken hebben, ik wil 5. En één van de twee zoons moet nodig ‘n gezinnetje vormen, onze Bella gaat niet in ‘n pension. Zbb reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 (bewerkt) Ja snap ik. Dagjes varen is ook leuk maar als je de avond weer thuis moet zijn vaar je steeds hetzelfde en kom je niet zo heel ver hé. Ik ben nu dag 9 weg. Heerlijk! Moet over een dag of 10 thuis zijn, husband controle ziekenhuis, zit nog in de herstelperiode, maar daarna gaan we gewoon weer weg, voor onbepaalde tijd. 12 juni 2022 bewerkt door Remi1 Hadocque, Zbb en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Tenzij je natuurlijk, zoals ik hiervoor had, een boot op trailer. Dan kun je te water gaan en eruit waar maar een boothelling is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Ik meld me droog af. Slaap lekker allen. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 1 uur geleden zei Remi1: Tenzij je natuurlijk, zoals ik hiervoor had, een boot op trailer. Dan kun je te water gaan en eruit waar maar een boothelling is. Had ik hiervoor ook, ‘n Shetland. Heel leuk bootje, maar die outboards? Zelfs n nieuwe 4 takt, wat n heft. En het is niet de bestemming, maar de reis. Geen getrailer meer voor mij. Hoewel onze bootjes wel trailerbaar zijn. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Droge afmelding welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 12 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 12 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 12 juni 2022 Zoete (hèh!) dromen slaperts. deharingman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden