Spring naar bijdragen

Zondag 12 juni 2022

ikkanhet

Aanbevolen berichten

53 minuten geleden zei ikkanhet:

Heb me nu vol koffie en spa gedronken dat ik tot aan mijn nek vol zit. 

Lastig als je lichamelijk niet afleiding kan gaan zoeken. Veel koffie drinken lijkt me niet erg prettig. Heb je geen chocolade? Lekker gaan eten. Met een toetje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lonster:

Lastig als je lichamelijk niet afleiding kan gaan zoeken. Veel koffie drinken lijkt me niet erg prettig. Heb je geen chocolade? Lekker gaan eten. Met een toetje.

O dat snoepen gaat me ook aardig af hoor. Van de zuurtjes naar de bonbons en weer naar de chips en pinda's. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Remi1:

Mooi yacht kopen ofzo...

Hoef niet groter. Hou van mn scheepje. Komt wel VHF, zonnepaneel, radarreflector en al die shit op.

En dan, in de grote vakantie gaan we binnendoor naar Zeeland, krabbelen langs de kust naar Calais en steken mooi over!

Moet je wel minstens 4 weken hebben, ik wil 5.

En één van de twee zoons moet nodig ‘n gezinnetje vormen, onze Bella gaat niet in ‘n pension.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja snap ik. Dagjes varen is ook leuk maar als je de avond weer thuis moet zijn vaar je steeds hetzelfde en kom je niet zo heel ver hé.

Ik ben nu dag 9 weg. Heerlijk!

Moet over een dag of 10 thuis zijn, husband controle ziekenhuis, zit nog in de herstelperiode, maar daarna gaan we gewoon weer weg, voor onbepaalde tijd. 

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Remi1:

Tenzij je natuurlijk, zoals ik hiervoor had, een boot op trailer. Dan kun je te water gaan en eruit waar maar een boothelling is.

Had ik hiervoor ook, ‘n Shetland. Heel leuk bootje, maar die outboards? Zelfs n nieuwe 4 takt, wat n heft.

En het is niet de bestemming, maar de reis. Geen getrailer meer voor mij. Hoewel onze bootjes wel trailerbaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...