Spring naar bijdragen

Zaterdag 28 mei 2022

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei niks:

Geen aanval op wie dan ook hoor. Maar ik lees zo vaak dat men hier komt en verteld dat het mis is gegaan. Is het forum dan juist niet helpend om te steunen om niet te gaan drinken? Begrijp wel dat we hier geen wonderen kunnen verrichten, maar soms kan even er over praten, (h)erkenning misschien wel helpen? 

Ik vind dat ook moeilijk. Wat dat betreft werkt het langzame van het forum ook niet echt mee, denk ik.

Ik zou me misschien ook niet tot het forum wenden bij acute trek. In stille tijden heb je zo twee flessen whisky achter de kiezen voordat er een reactie komt. Dat vind ik trouwens ook wel de charme van het forum, dat kabbelende van hier. 
Maar een app je naar een hulplijn zou ik wel doen. Als ik me het drinken echt uit mijn hoofd zou willen laten praten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yana, ik zat Wat draadjes terug te lezen en zag dat ik jouw vraag over mijn angstaanvallen over het hoofd had gezien.

Ik heb ze sinds midden twintig. Verergerd door drank en blowen. Nu heb ik ze nog steeds een aantal keer per dag. 
Ik ben me er vaak niet heel bewust van, tot het er veel achter elkaar zijn. 
‘S morgens bij het ontwaken begint het inderdaad vaak al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Reacher:

@Yana, ik zat Wat draadjes terug te lezen en zag dat ik jouw vraag over mijn angstaanvallen over het hoofd had gezien.

Ik heb ze sinds midden twintig. Verergerd door drank en blowen. Nu heb ik ze nog steeds een aantal keer per dag. 
Ik ben me er vaak niet heel bewust van, tot het er veel achter elkaar zijn. 
‘S morgens bij het ontwaken begint het inderdaad vaak al. 

En wat veel vrouwen niet weten: angstaanvallen kunnen te maken hebben met hormonale veranderingen: bv zwangerschap of de menopauze. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...