Spring naar bijdragen

Zaterdag 7 mei 2022


Aanbevolen berichten

Lieve @Toos, ik hoop dat je inmiddels aan de spaghetti met gebakken ei zit. 
Soms gaat het gewoon even niet zoals jij wilt, dat gebeurt. 
Het is ook heel triest om aan te moeten zien hoe iemand waar je veel van houdt het niet redt.... 
Verwijt jezelf niet te veel. Straks naar bed en morgen een nieuwe start. 
Ennu..... niet alles is verloren of voor niets geweest als je een uitglijder maakt hoor. 
Rustig weer een stapje opzij zodat je weer op het goede spoor komt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ToosOch lief mens toch. Ik voel je zo. Mijn broer is suïcidaal en ik heb veel zorgen om hem. Maar we kunnen de ander niet redden als we onszelf niet kunnen redden. Je mag me altijd een PB sturen als je dat fijn vind. We weten allemaal dat drank nooit de oplossing is. Ik wens je nu vooral lekkere spaghetti toe. Hou vol mooi mens!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sow, ik heb echt een struggle momentje! Zo'n trek in een klein flesje JW, gebruikelijke excuses weer in m'n hoofd.. kan wel weer een keertje, het is weekend, kan wel nu en dan maandag er weer tegenaan...ugh!! Ik ga het niet doen maar mis de high zo erg! Doorzetten!! #klotealcohol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Sinner:

Sow, ik heb echt een struggle momentje! Zo'n trek in een klein flesje JW, gebruikelijke excuses weer in m'n hoofd.. kan wel weer een keertje, het is weekend, kan wel nu en dan maandag er weer tegenaan...ugh!! Ik ga het niet doen maar mis de high zo erg! Doorzetten!! #klotealcohol

Spoel in je hoofd de film maar voorruit hoe ziek je je weer gaat voelen. Dat helpt bij mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie kan mij helpen aan de link met telefoonnummers waar mijn broer mee kan beginnen? Hij denkt nl dat ie naar zuid Afrika wordt gestuurd voor opname. Onzin! Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt of waar hij al geweest is (áls, want hij fantaseert ook van alles bij elkaar om overal maar onderuit te komen)Maar ik wil hem iig iets aanbieden om mee te beginnen. Het is dan aan hem om er iets mee te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dit vind ik maar een raar verhaal @Toos

Jij wil iets voor je broer doen maar intussen vraag je ons, en intussen heb je zelf ook nog net de bier achter je kiezen.
Als je broer iets wilt dan moet hij zelf hulp zoeken, vragen en accepteren.. net zoals dat voor jou en mij geldt.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan huisarts vragen om een verwijzing naar Jellinek of Breider kan ook, wordt vergoed door je verzekering. Schelden op @Remi1heeft geen zin, even googlen en je kunt antwoorden vinden. Wij zijn geen hulpverleners, hè....en wat Fruitvlieg zegt: eerst voor jezelf zorgen, meisje. Sterkte voor nu :rose:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...