Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 En daar leg je precies de vinger op de zere plek @lady jane! Ik wil zo graag mijn broer helpen en val zelf weer terug. Idioot toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Ik ga een pan spaghetti maken, want daar heb ik zin in. TV avondje vroeg naar bed. Morgen puinruimen maar weer en opnieuw beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 6 minuten geleden zei Lonster: @Toos eitje bakken of iets anders dat vult. Bier weggooien. Dutje doen. Met gebakken eitje erop.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Mooi * allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 En dan drbij....ik weet het allemaal zo goed! Lachen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Lieve @Kohtje, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat het goed met jou gaat. Ik wens je een fijne dag toe met mevrouw Koh. En nog heel veel jaren in gezondheid.... Ik mis je.... Francoise en Hadocque reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Lieve @Toos, ik hoop dat je inmiddels aan de spaghetti met gebakken ei zit. Soms gaat het gewoon even niet zoals jij wilt, dat gebeurt. Het is ook heel triest om aan te moeten zien hoe iemand waar je veel van houdt het niet redt.... Verwijt jezelf niet te veel. Straks naar bed en morgen een nieuwe start. Ennu..... niet alles is verloren of voor niets geweest als je een uitglijder maakt hoor. Rustig weer een stapje opzij zodat je weer op het goede spoor komt.... Toos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 @Kohtje gefeliciteerd! Ik mis je ook hier....Ik hoop dat alles goed met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BizzyBee Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 @ToosOch lief mens toch. Ik voel je zo. Mijn broer is suïcidaal en ik heb veel zorgen om hem. Maar we kunnen de ander niet redden als we onszelf niet kunnen redden. Je mag me altijd een PB sturen als je dat fijn vind. We weten allemaal dat drank nooit de oplossing is. Ik wens je nu vooral lekkere spaghetti toe. Hou vol mooi mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sinner Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Sow, ik heb echt een struggle momentje! Zo'n trek in een klein flesje JW, gebruikelijke excuses weer in m'n hoofd.. kan wel weer een keertje, het is weekend, kan wel nu en dan maandag er weer tegenaan...ugh!! Ik ga het niet doen maar mis de high zo erg! Doorzetten!! #klotealcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 22 minuten geleden zei Sinner: Sow, ik heb echt een struggle momentje! Zo'n trek in een klein flesje JW, gebruikelijke excuses weer in m'n hoofd.. kan wel weer een keertje, het is weekend, kan wel nu en dan maandag er weer tegenaan...ugh!! Ik ga het niet doen maar mis de high zo erg! Doorzetten!! #klotealcohol Spoel in je hoofd de film maar voorruit hoe ziek je je weer gaat voelen. Dat helpt bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Even paar dagen weg geweest van alles en iedereen, was hard nodig, maar ik ben er weer. Hoi. Hadocque reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 7 mei 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Heb je goed gedaan @Remi1een beetje me-time om je batterijen op te laden. Remi1 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Wie kan mij helpen aan de link met telefoonnummers waar mijn broer mee kan beginnen? Hij denkt nl dat ie naar zuid Afrika wordt gestuurd voor opname. Onzin! Ik weet niet waar hij dat vandaan haalt of waar hij al geweest is (áls, want hij fantaseert ook van alles bij elkaar om overal maar onderuit te komen)Maar ik wil hem iig iets aanbieden om mee te beginnen. Het is dan aan hem om er iets mee te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 (bewerkt) Nou dit vind ik maar een raar verhaal @Toos Jij wil iets voor je broer doen maar intussen vraag je ons, en intussen heb je zelf ook nog net de bier achter je kiezen. Als je broer iets wilt dan moet hij zelf hulp zoeken, vragen en accepteren.. net zoals dat voor jou en mij geldt. 7 mei 2022 bewerkt door Remi1 nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 (bewerkt) Wat een vals antwoord! Ik vraag oprecht hulp voor mijn broer en dan krijg ik DIT voor mijn voeten? 7 mei 2022 bewerkt door Toos nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Hoe was de spaghetti? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Maar je broer wil nu wel hulp @Toos? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Zo ja, dan maandag naar de huisarts? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 https://solutions-center.nl/ Kan je gewoon bellen Toos. Maar ik zou eerst voor jezelf gaan zorgen ipv voor andere. Toos en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Aan huisarts vragen om een verwijzing naar Jellinek of Breider kan ook, wordt vergoed door je verzekering. Schelden op @Remi1heeft geen zin, even googlen en je kunt antwoorden vinden. Wij zijn geen hulpverleners, hè....en wat Fruitvlieg zegt: eerst voor jezelf zorgen, meisje. Sterkte voor nu . niks, Smaragd en Remi1 reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Sorry voor het baby gebrabbel tussen door, maar oh ben aan aftellen! Vandaag veel informatie, oefenen en wij en ziekenhuis hebben alle vertrouwen erin dat ze thuis komt. Remi1, Francoise, BizzyBee en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Wat zou dat heerlijk zijn, @niks, beide kinderen in je eigen omgeving. Ik duim voor je dat het gaat lukken. Wel een vechtertje, hè, die kleine! Lijkt op haar moeder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remi1 Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 (bewerkt) We zitten hier hoor @Toos Ik las het net @niks Wat zou dat fijn zijn meis! Ik hoop zo met jullie mee. 7 mei 2022 bewerkt door Remi1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 7 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 7 mei 2022 Foutje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden