nancy Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Goedemorgen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Goedemorgen @nancy, hoe gaat het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Hoi Niks! Nog ziek hier, hoesten doet pijn. Hopelijk gaat het snel voorbij. Hoe gaat het met jullie allemaal? Mag Iniemini al naar het andere ziekenhuis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Wat balen zo vlak voor dat je weg gaat! Het gaat goed hier, als er volgende week plek is mag ze naar het ziekenhuis in de buurt. Kan Mini ook eindelijk haar zusje zien. Quinn, Francoise en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 En weer in ons eigen huis, hoe goed het hier ook is, niets beter dan thuis. Sowhat en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ja, dat zou wel heel fijn zijn! Wat prachtig toch dat ze het zo goed doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ze is alweer 3 week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Beterschap @nancy Duimen @niks! En goedemorgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Goedemorgen @Reacher hoe gaat het met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Meh. Niet goed. Niet slecht. Het gaat meh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Hoewel ik blij wordt van het woord meh dus het gaat voornamelijk goed. Met u? Goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ja beetje kort, vanmiddag met Mini samen maar even een middagslaap gaan doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Morning lady's, er loopt een ree in m'n tuin Francoise, lady jane en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Oh wat gaaf @Yana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Wauw @Yana! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 En wég is 't ie weer. Wat rent zo'n beestje toch mooi elegant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik denk nu meteen aan jou als sneeuwwitje die aan het zingen is voor haar dieren Francoise en Yana reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Playbacken dan want ik meen me te herinneren dat je schreef dat je niet kunt zingen. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Goeiemorgen allemaal, @nancyheel veel beterschap @niksduim voor je thuis kan het echte genieten samen beginnen. @Reacher @Yanawat gaaf Reacher, Yana en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Hihi, jij bent altijd zo grappig, hoe doe je dat toch? Ik kan idd niet zingen (al laat ik me daar niet door weerhouden hoor) en zelden echt grappig helaas. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Goedemorgen @ikkanhet Iniemini gaat nog niet naar huis hoor. Maar kan naar ons "eigen" ziekenhuis en van de IC af Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Oh, dat was een berichtje voor reacher wat zijn jullie snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Dan had je heel wat bekijks @Adri02 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 april 2022 Rapport Share Geplaatst 22 april 2022 Ik ga douchen, maak er wat van vandaag dames en heren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden