Spring naar bijdragen

Woensdag 6 april 2022


nancy

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei Sanmiquel:

Het is zo verrot als je maar naar alle middelen grijpt en ook nog het geld hebt om dat te betalen dus er een soort van mee wegkomt. 
Er is niemand die je ter verantwoording roept en je gaat maar door en door en door...

Want het gaat toch goed. Losgelaten door verslavingszorg want je werkt en bent zelfvoorzienend ach en voor de rest neem je ze in de maling. Maar voor de rest zal je steeds meer weg in middelen. Los van alcohol koop je de rest met bitcoins op internet. 
HALLO LEES JE HIER NOG!!

DIT IS HET LEVEN VAN EEN VERSLAAFDE HOEVEEL WAARSCHUWINGEN MOET JIJ NOG KRIJGEN!!

Sanmiquel, ik herken het heel erg wat je schrijft. Toen ik op mijn toppunt qua drinken was ik ook eigen baas, geld was het probleem niet. Of ik nu 200, 500 of 20 euro per dag uitgaf het maakte niet uit. Ik had ook geen baas waar ik mij hoefde te melden, ik was de baas. Was ik te brak voor een afspraak dan verzette ik die doodleuk. MAAR, ik was daardoor ook in staat om mijzelf aan te melden bij een verslavingskliniek en er voor te betalen. Ik kon de telefoon oppakken, mijn verhaal vertellen een intake regelen en uit de cirkel van drank te stappen en daarna de factuur te betalen. En alleen al door dat te doen, het zelf te doen, heeft mij enorm gevormd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Lieke7777:

Fijn , @ikkanhet mag ik vragen ( doe ik nu al ^_^)  

Je zegt , "helemaal zen " 

Wat doe je dan ?  Ben je thuis? Of onderneem je iets ?  Ben je thuis lekker bezig , of doe je dan niets ?

Wat zaakjes geregeld. Telefoontjes gepleegd. Huis goed onderhanden genomen. Op koffie visite geweest.

En nu lekker met koffie voor tv.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

Misschien deze gedachte  op te schrijven  voor jezelf , ?  bv in je telefoon notes  .

Als je weer gespannen  bent of niet prettig voelt kan je dit gevoel teruglezen .

Misschien kan dit dan helpende zijn  dat moment?

Ja een goed idee heb er extra een notitieboekje voor gekocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Amalia:

Sinds ik niet meer drink voel ik me eigenlijk altijd prima Bor. Dat gun ik jou ook maar helaas heb ik die hoop voor jou wel opgegeven.

Dankjewel dat je die hoop op gegeven hebt want leven met zo een wrok als jij hebt en afreageert ook daarbij hier, wil ik niet leven.
Dan drink ik liever af en toe.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet je @ikkanhet, Ik schrijf hier al ruim 12 jaar. Mijn postings bestaan niet meer. Die laat ik verwijderen op mijn tijd.
Mijn leven gaat door en zeker na deze 12 jaar hier geschreven te hebben waarin ik vast zat, geen kant op kon.
Nu kan ik dat wel en begin ik met een schone lei; voor mezelf, voor niemand anders dan mezelf.

Dat hoop opgegeven voor mij, dat me beter gunnen, al die betweterij voor en over mij, is mij wel best. Ik geloof er niks meer van, ik geloof wél in mezelf want nu mag ik, eindelijk eens zélf.. en wat een ander ervan vind of denk intereseert mijn geen reet, ik mag nu, zelf, en dit is op mijn manier en mijn weg.
Punt.

It"s my life.

@Sanmiquel :heart: How much is the fish.:musicnote: Hang on.

bewerkt door Remi1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...