Spring naar bijdragen

Clivia

Clivia

Aanbevolen berichten

28 minuten geleden zei Clivia:

Ja min of meer. Het was iets meer dan ik gepland had. Maar nog steeds minder dan "normaal". Je hebt gelijk, misschien moet ik eerlijk(er) zijn tegen de huisarts. 

Eerlijk zijn is natuurlijk het beste

maar huisartsen zijn niet van gisteren

in de zorg voor verslaafden houdt men er altijd rekening mee dat het werkelijk gebruik aanmerkelijk hoger kan liggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Oskar:

Welkom hier nog Clivia. Succes met de afbouw naar nul. Het is de moeite echt waard. Morgen stoppen, of toch vrijdag? En hik je nou vooral heel erg aan tegen dat het straks voorbij moet zijn, of voelt het ergens ook al een beetje als een verademing? 

Het voelt als afscheid nemen van een vriend. Dus erg moeilijk. Vrijdag is de streefdatum. Ik hoop er dan als een verademing tegenaan te kunnen kijken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel succes @Clivia!

En laat je niet gek maken door je gedachten, die kunnen alle kanten opgaan.  Smoezen om het toch nog maar even uit te stellen.  Zo'n gedachten bombardement in mijn hoofd duurde ongeveer een kwartiertje, dan zakte het weer. En dan voelde ik me opgelucht. 

Schrijf hier van je af als je het moeilijk hebt, vandaag.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn wat complicerende factoren......ik ben er achter gekomen dat mijn ex al een tijd meekijkt op mijn computer en er is een "verdacht' plekje weggehaald op mijn schouder. Ik voel me een beetje verloren, weet niet zo goed hoe ik het moet doen. Misschien is het wel te moeilijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Clivia:

Er zijn wat complicerende factoren......ik ben er achter gekomen dat mijn ex al een tijd meekijkt op mijn computer en er is een "verdacht' plekje weggehaald op mijn schouder. Ik voel me een beetje verloren, weet niet zo goed hoe ik het moet doen. Misschien is het wel te moeilijk. 

Ja dus? Zou je moeten drinken? Dan wordt t nog veel moeilijker!:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uit pure nood ben ik maar even gaan slapen....haha. Het valt me zwaarder dan ik dacht. Maar so far so good. Vanavond komt een vriendin langs voor een kopje thee. Ik heb goede hoop dat ik het vol ga houden. Bedankt voor al jullie reacties. Doet me goed. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat feestje gaat het wel worden als je nu volhoudt. Ga iets doen dat de zinnen verzet. En ga niet met jezelf in onderhandeling. Je hebt besloten niet meer te gaan drinken en detoxen hoort daarbij. Houd je vol, hoef je maar één keer door die fase heen. En schrijf bij moeilijke momenten op de dagdraad!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed van je! en ja het leven is vaak geen feestje
maar het goede nieuws is, dat je, mits je door zet,
waarschijnlijk in een euforische fase komt
en dat is zo'n heerlijk tegenwicht voor nu,
daar zou je wel altijd in willen zitten.
Die gaat dan ook weer over (sprak zij troostend:))
en dan volgt er weer iets nieuws, eb en vloed en
alles wat daartussen zit, het is aan ons hoe we daarmee
om leren gaan en of we er van kunnen leren, of niet.
Benieuwd hoe jouw pad verloopt, jij ook?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lorazepam kun je slikken als er een serieuze kans is op een delier of insult na stoppen met alcohol.
Als je het gaat gebruiken tegen onrust en/of slapeloosheid went jouw lichaam daar vrij snel aan.
En heb je er een probleem bij.

ps pammetjes klinkt alsof het snoepjes zijn, dat zijn ze echt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Roberto:

Lorazepam kun je slikken als er een serieuze kans is op een delier of insult na stoppen met alcohol.
Als je het gaat gebruiken tegen onrust en/of slapeloosheid went jouw lichaam daar vrij snel aan.
En heb je er een probleem bij.

ps pammetjes klinkt alsof het snoepjes zijn, dat zijn ze echt niet.

Geloof me dat ik ze echt niet neem als het niet noodzakelijk is. Het gaat mij erom dat ik iets achter de hand heb voor als het écht vervelend wordt.....Ik wil namelijk mijn dochter niet bang maken als ik bibber, zweet en angstaanvallen krijg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...