Francoise Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Aaah @niks Maar even weer mijn knuffel voor jou Je bent nu in goede handen niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ach @niks, natuurlijk is het slikken. Maar heb je wel naar ieniemienie kunnen zwaaien vandaag? Hier goed bericht: operatie is gelukt. Wel opstartproblemen na afloop, maar ze is er en wakker. Daar gaat het nu om. Morgen zien we verder. Eerst ga ik met de kippen op stok. Reacher, niks, Francoise en 5 anderen reageerden hierop 7 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik ben zelf nogal gek op ziekenhuizen ( en op ziekenhuis eten!) en ik vindt het net zoals ik dat kort geleden bij Yana een veilig gevoel vond het ook bij jou verstandig dat je medische hulp bij de hand hebt @niks. Maar wel even slikken inderdaad zo ‘s avonds. En @Maja:goed nieuws! Even bijkomen nu. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Bedankt voor je lieve plaatje gisteren @Rosee Hoe waren de noodles @Oskar? Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik zit hier in het schuurtje met onze bange kat alias kersverse tuinkat op schoot. Na drie dagen speuren, een ladder, buren en buurtwacht en inbraak via een muur in een tuin vond ik haar weer. Inmiddels vliegen we elkaar in de ochtend en in de avond in de armen. (Haar liefde kan iets met het eten dat ik haar breng te maken hebben.) Ze is een stuk gelukkiger nu. niks en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Met de overgebleven bange kat kijk in allerhande muizen, vissen en vogelfilmpjes. En we zijn beiden dol op TikTok filmpjes van Husky’s die via ondertiteling de grappigste dingen zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 @Maja ja en ze doet het goed gelukkig! Kreeg net een video met Mini die naar bed gaat en naar mij zwaait. Francoise, lady jane en Reacher reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 En ik ben weer aan het werk @Yana, verder moe. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Wat fijn @Reacher! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 1 minuut geleden zei niks: @Maja ja en ze doet het goed gelukkig! Kreeg net een video met Mini die naar bed gaat en naar mij zwaait. Wat lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 En veilig.. had ik al veilig gezegd? En ‘s nachts komen ze bij je checken niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Het is hier zeker niet slecht, en de rust, daar ben ik hier voor denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Als ze maar zachtjes doen! karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 4 minuten geleden zei Oskar: Hoe vaak mag je bezoek ontvangen daar? Je hebt het vast niet tegen mij en mijn tuinkat? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 S mag de hele dag komen. Verder nog best streng, naast hem 1 bezoeker tussen 6 en 8. Mini mag ook gewoon komen gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Mag dus 1 per dag. Mijn schoonouders mogen niet op 1 avond afwisselen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Maar wel fijn, mijn moeder komt morgenavond. lady jane en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ja maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk. Mini gaat dag extra nu naar kinderopvang. Opa en oma's springen bij, buurvrouw wil oppassen. Komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 2 minuten geleden zei Oskar: Ja, toch wel. Ik weet ook niet waarom @niks nu ineens antwoord geeft Toch! Ik en de tuinkat mogen de hele dag bezoek @Oskar. Wel graag tonijn meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 1 minuut geleden zei Oskar: Ik ga voor koffie. Fijne avond allen! WIJ ZIJN LEUKER DAN KOFFIE!!! niks en Rosee reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Tonijn voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ik krijg om 10 uur nog een ctg, bloeddruk enz. Daarna ga ik slapen, doe niets maar ben doodmoe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 5 minuten geleden zei niks: Tonijn voor jou? Yummie! Jij weet hoe je een Reacher moet verwennen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ja, je zult wel moe zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 maart 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2022 Ja beetje wel. Ik ga S nog even bellen. Doeg lieve @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden