Spring naar bijdragen

Maandag 21 maart 2022

nancy

Aanbevolen berichten

Kijk eens naar hoeveel wel gestopt zijn en al lange tijd niet gedronken hebben. Ik vind het "mooi' om te zien dat @Zbb goed gaat. Dat @Quinn al meer dan een jaar het volhoud, ondanks dat het niet makkelijk gaat. Ach en zo zijn er meer. Morgen mijn dag op het jaarpact hé, lust wel weer een stukje taart :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei niks:

Hmm ik begrijp het wel. Heb vanochtend ook uitgelogd, Het gemak waar mee alles wordt goed gepraat, partners eigenlijk dwingen je haalt voor mij, anders ben je nog meer geld kwijt. Ik weet ook niet wat ik daar op moet zeggen. En als er tips worden gegeven, dan wordt het weg gewuifd, ik doe het toch. 

Ben jij nu ook weer voor mij aan het invullen? Hier dwingt niemand iemand ergens toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei niks:

Als jij zegt, als je niet haalt dan bestel ik het en zijn we veel duurder uit, ja dat vindt ik dwingen. 

Je verdraaid mijn woorden ik tikte hier hij haalt het anders bestel ik het maar ik hoef mijn man niet te dwingen. Hij heeft genoeg verstand om te weten dat het niet drinken vanuit mij moet komen en niet vanuit hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reacher het forum brengt mij nog steeds tot nieuwe inzichten. Bijvoorbeeld wat Quinn laatst schreef. Ik kan het alleen in eigen woorden herhalen. Het alcoholprobleem is ook wel ‘makkelijk’ soms, want lekker duidelijk. Alleen dat is het probleem en daar moet aan gewerkt.

En nu. Nu zie ik waar ik eerder geen ruimte voor had. Maar wel iets mee moet nu. 
Opeens na vijf jaar kwam ie binnen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lika:

@Reacher het forum brengt mij nog steeds tot nieuwe inzichten. Bijvoorbeeld wat Quinn laatst schreef. Ik kan het alleen in eigen woorden herhalen. Het alcoholprobleem is ook wel ‘makkelijk’ soms, want lekker duidelijk. Alleen dat is het probleem en daar moet aan gewerkt.

En nu. Nu zie ik waar ik eerder geen ruimte voor had. Maar wel iets mee moet nu. 
Opeens na vijf jaar kwam ie binnen. 

Dank @Lika. Inderdaad, als alle verslavingen bij elkaar gepropt in een reiskoffer ( met heel veel touw er omheen) min of meer onder controle zijn.. komt het echte werk. 

Maar ik wil niet :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...