Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  Op 16-2-2022 om 12:24 zei spirit:

Ben niet ziek geweest. Wel een paar keer getest voor toegang. Wel vreemd, dat ze alles weer vrijgeven, net voor carnaval :face-icon-small-shocked:

Beetje een naar onderbuik gevoel bij :wacko:

Expand  

Je laatste zin kan kloppen. Gisteren gelezen dat ze ons een worst voorhouden, wat betreft het loslaten van de regels. Er staat nog veel meer te wachten. De agenda gaan ze netjes volgens plan uitrollen. Wat dat moet inhouden, geen idee. Maar ik hou mijn hart vast 

Geplaatst

Ah het welbekende friet dieet! 
ik ben ook van de toegevoegde sambal, dus dat is wel een beetje saai, ik heb geen nieuw recept voor je.  

Vroeger was het pindakaas met pure chocoladehagelslag. 

Of pindakaas met jonge kaas. Of cheddar. 

Zit ik te kwijlen? 

Geplaatst

Oskar zijn mededeling dat chocolade op brood tegen zijn geloof is, is eigenlijk ook best mysterieus. :ph34r:

Juliie zijn te geheimzinnig! 

Ik ga bij @Hadocqueeten overigens. 

Ik zal wel alle vleesstukjes tussen de nasi uit moeten vissen? Maar soit.

Geplaatst
  Op 16-2-2022 om 15:59 zei Reacher:

Oskar zijn mededeling dat chocolade op brood tegen zijn geloof is, is eigenlijk ook best mysterieus. :ph34r:

Juliie zijn te geheimzinnig! 

Ik ga bij @Hadocqueeten overigens. 

Ik zal wel alle vleesstukjes tussen de nasi uit moeten vissen? Maar soit.

Expand  

Neenee, mijn eenvoudige nasi is zonder vlees. Wel gedroogde garnalen en ‘n paar eitjes.

You’re welcome.

Geplaatst
  Op 16-2-2022 om 17:33 zei Oskar:

Misschien heb ik dan toch de worst van @Senna34gevonden :).

In elk geval kwam er een worst ter sprake in het nieuws over de uitgelekte interne stukken waarin ambtenaren het hebben over het draagvlak voor de coronaregels, en dat als het volk een worst wordt voorgehouden van minder vrijheidsbeperkingen de weerstand tegen de voorgenomen regels wellicht minder groot is. Is dat jullie worst @Senna34en @spirit? Overigens ging dit over notities uit mei 2020 maar voor een beetje onderbuik hoeft dat natuurlijk niet uit te maken.

Expand  

Knakker, kijk het nieuws op rtl4 

Blijkbaar heb jij je eigen ongezouten mening al klaar. Vind ik helemaal prima. Heb ik verder behoefte om uitgebreid te discussiëren, dan doe ik dat uiteraard op de daarvoor bestemde draad. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...