niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Hey @Jannigje kan je niet slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Nee, te druk nog in mijn hoofd door gisteren, plus de drukte die er al was. Die gaan niet goed samen. NEt maar even gemberthee. gezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Jij bent ook nog laat? Mimi wakker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Ik drink een kopje met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Nee, mini slaapt. Kan niet slapen, geen idee waarom niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Kijk es, hier is een lekker kopje voor je. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 4 februari 2022 Lekker, dank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 De gemberthee is afgekoeld. Ik zet een grote pot kamillethee. Op een stoofje met een theelichtje. Wie ook wil, pak gerust. De handen warmen, je gedachten warmen, tuindeur verder openzetten, koele lucht stroomt binnen, piekergedachten naar buiten. Onder de dekens, slaap lekker (hoop ik) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 5 februari 2022 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2022 Droge afmelding. Welterusten. Maja, Lieke7777, lady jane en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden