Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Hé @nancy toch prettig om je even langs te zien komen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Nee ik ook niet, dit ligt absoluut niet aan jou @Cleo66. Meteen loslaten dit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 2 uur geleden zei Cleo66: Bahbah Misschien was dit haar fantastische reactie. Geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Cleo is ook getrouwd met een lul. Duidelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Kun je even naar jezelf kijken @Tatum? Naar je eigen verwerpelijke opmerkingen, zoals dat het blijkbaar je eigen schuld is wanneer je misbruikt of mishandeld wordt, omdat je dan blijkbaar niet sterk bent ofzo? Je laatste opmerking rapporteer ik. Gatverdamme, wat zak je laag vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Prima, jij leest niet goed @Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Meld mij maar. Ik meld haar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik ben niet degene die dronken is @Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Quinn blablabla. Hoe voelt dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik heb geen flauw idee wat je bedoelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Tatum begrijp dat je het lastig hebt en moeilijk. Neem de raad aan als je dat kunt , neem je rust lekker slapen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Niet respectvol. Ik heb het net gemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Tatum: Niet respectvol. Ik heb het net gemeld. Koop een spiegel meid. En wat @Lieke7777 zegt en ik al eerder zei, ga naar bed. Echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik wens niet door mannen van getrouwde vrouwen lastig gevallen te worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Waarvan akte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Quinn: Koop een spiegel meid. En wat @Lieke7777 zegt en ik al eerder zei, ga naar bed. Echt. Ik denk niet dat jij mij goed begrijpt. Wel @Cleo66die vind dat haar man elke willekeurige vrouw op straat mag aanspreken. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Als ik Cleo goed begrepen heb vind zij Tinder mannen die in elke vrouw seks zien bababa. Of lees ik nu verkeerd? Welterusten allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Ik ben aan een nieuwe, tijdelijke, klus begonnen. Ze zeiden meneer tegen me vandaag! niks, Artemis en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Veel geluk voor haar. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik weet 100 % zeker dat Cleo bah bedoelde voor de "tegenpartij" niet voor jou. Vraag anders eerst gewoon wat ze ermee bedoeld. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Roberto: Als ik Cleo goed begrepen heb vind zij Tinder mannen die in elke vrouw seks zien bababa. Of lees ik nu verkeerd? Welterusten allemaal. Nee jij leest het prima! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 2 minuten geleden zei Roberto: Als ik Cleo goed begrepen heb vind zij Tinder mannen die in elke vrouw seks zien bababa. Of lees ik nu verkeerd? Welterusten allemaal. Volgens mij vond zij mij blablabla lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Waarom reageerde ze anders zo op mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Nou meneer @Quinn ik heb een stukje gelopen. Het word allemaal al wat lastiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Tatum: Volgens mij vond zij mij blablabla @Cleo66 kennende, weet ik wel zeker dat ze dat juist niet vond. Ik inmiddels wel, maar dat neem ik je maar niet al te kwalijk. Verder ga ik mezelf plechtig beloven om hier niet meer op in te gaan vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden