Fruitvlieg Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 2 minuten geleden zei Tatum: Wat mij betreft gaat de hele AA hier op de schop. O, dat zou ik jammer vinden. Ik vond het altijd wel prettig dat ik mij ergens kon uitspreken zonder oordeel. Mij hielp het om mij te leren uiten en dat zonder winstoogmerk. Gewoon een groep mensen die bij elkaar kwamen om over hetzelfde onderwerp praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Cleo66heeft volgens mij een eigen man. Die moet geen vrouwen op straat benaderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Fruitvlieg: O, dat zou ik jammer vinden. Ik vond het altijd wel prettig dat ik mij ergens kon uitspreken zonder oordeel. Mij hielp het om mij te leren uiten en dat zonder winstoogmerk. Gewoon een groep mensen die bij elkaar kwamen om over hetzelfde onderwerp praten. Fruitvlieg. Dat ze ou je verwachten van de AA. Niets en ik werden persoonlijk lastig gevallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik voel me hier niet gesteund en gehoord. Ik vind dat jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik snap dat elke groep anders is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 5 minuten geleden zei Tatum: Ik voel me hier niet gesteund en gehoord. Ik vind dat jammer. Dat is ook jammer. Wat wilde je kwijt dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Mijn moeder viel op jonge jongens. Dit komt door misbruik in haar jeugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik ben erg gevoelig. Heb haar pijn gevoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Misschien wil ik iets goedmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Dat ik het kon dat ik sterk genoeg was. Ik was sterk genoeg voor dochter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik was sterk genoeg voor mezelf. Toen stiefvader me lastig viel. Ik was 14. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Pulluptomybumper: Aangifte van wat? Onzedelijk benaderen is al strafbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 3 minuten geleden zei Pulluptomybumper: Aangifte van wat? Ooohh ik kan wel wat dingen verzinnen. Het is in mijn eigen straat. Hij gaat spijt krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Sorry maar ik kan het niet volgen, het gaat van de AA naar Cleo naar je moeder naar iemand die je betast zou hebben maar niet over jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik ga terug naar de AA. En ik ga vertellen wat er gebeurt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Fruitvlieg: Sorry maar ik kan het niet volgen, het gaat van de AA naar Cleo naar je moeder naar iemand die je betast zou hebben maar niet over jou. Er heeft niemand mij betast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik liet mij niet betasten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 En ik liet dochter ook niet betasten. No way. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 @Tatum ik geloof je meteen als je zegt dat er iets vervelends is voorgevallen. Maar voor dit moment lijkt het me, vooral voor jou, verstandig om uit te loggen, de fles weg te zetten en te gaan slapen. Voor je meer dingen zegt waar je morgen, nuchter, spijt van hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Mijn God, waarom @Cleo66 nu weer zo te kak zetten? Ze leeft verdorie met je mee! Maja en Artemis reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 (bewerkt) # 28 januari 2022 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 Ik kwam vanmiddag toevallig terecht op live uitspraak hoger beroep van Nicky Verstappen. Tranen rolden mij over de wangen, wat een verdriet, al jaren bij de ouders en de zus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 33 minuten geleden zei niks: Mijn God, waarom @Cleo66 nu weer zo te kak zetten? Ze leeft verdorie met je mee! Het voelt niet als medeleven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 28 januari 2022 Rapport Share Geplaatst 28 januari 2022 1 minuut geleden zei Tatum: Het voelt niet als medeleven. Dat komt omdat je niet goed leest. Verder hoop ik dat @Cleo66 zich jouw sneren niet persoonlijk aantrekt. Artemis en niks reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden