Spring naar bijdragen

Maandag 27 december 2021

Reacher

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Artax:

@Tatum Heb je die persoon zelf al gevraagd hoe die aan je nummer is gekomen?

Precies, dat is een goede manier, @Tatum. Dan kun je (daarna) ook hem meteen laten weten dat je dat eigenlijk niet op prijs stelde, mede om te zien hoe hij daarop reageert. Zo leer je hem ook beter kennen.

Niet uitgaan van allerlei vreselijke angsten over hacken met gemene motieven en zo. De grootste waarschijnlijkheid is volgens mij dat hij gewoon wat op google of een andere zoekmachine is gaan kijken. Je kunt het zelf ook doen om te zien wat er via die weg te vinden is als je wat gegevens intypt die je met hem hebt gedeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb heel veel goede tips en adviezen gelezen. Dank jullie wel voor het meedenken. Dat doet me goed. :heart:

De man is geblokkeerd. Hij was ook totaal niet mijn type omdat hij alleen aan het zenden en niet aan het luisteren was. Van beleggen tot corona en vaccineren, overal had hij zeer dwingend een mening over. 

Ik had wel zijn eerste link geopend. De overigen niet. Ik ga er maar van uit (voor mijn eigen rust) dat dit geen kwaad kan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Fruitvlieg:

@Tatum Er staat toevallig vanmorgen op het ad.nl een heel artikel over datingfraude. "Oplichters p datingssites gaan steeds geraffineeder te werk. Ze werken met neppe filmpjes, prijzen nepbeleggingen aan en troggelen gemiddeld meer geld af."

Ik had vannacht ook weer een sms van 06 nummer met link waar ik op moest klikken en dat was niet het eerste smsje 

weggegooid EN geblokkeerd , maar ik heb het wel te doen met al die mensen die dit niet snappen en opgelicht worden. Ze zullen er maar een paar aan de haak slaan en blijkbaar loont het. 

@Tatum  :rose:

bewerkt door Artemis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

BJ, 400 gulden was toen veel geld. Jammer dat je zo'n ervaring hebt. Je vertrouwen werd beschaamd. Dat is nog erger dan geld. 

Ik heb het stuk in het AD nu gelezen. Gelukkig praatte ik net een uurtje met deze man en gingen de alarmbellen al af. Geraffineerd is niet zijn ding. Te snel en te dwingend. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...