Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Nee @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Is een stalker minder eng dan een hacker? Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ok, dan hoop ik dat ikkanhet haar man iets weet. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 3 minuten geleden zei Reacher: Is een stalker minder eng dan een hacker? Het eerste wat ik dacht: wat weet hij, wat kan hij zien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 9 minuten geleden zei Reacher: Ok, dan hoop ik dat ikkanhet haar man iets weet. Nee ze kunnen veel tegenwoordig maar hoe weet hij ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Heb je vanaf je telefoon op die site gezeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Lijkt me trouwens ook best eng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei Reacher: Heb je vanaf je telefoon op die site gezeten? Niet dat ik dan weet hoe het zit, maar misschien anderen wel… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: Lijkt me trouwens ook best eng. Mij ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik hoop dat één van de andere forummers je kan helpen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei Donder: Jij vind een dagpact aanpassen al eng! Ikke hahahaha grapjas. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Zojuist zei Artax: @Tatum Heb je die persoon zelf al gevraagd hoe die aan je nummer is gekomen? Heb ik gedaan, maar niet afgewacht. Hij was online en gaf geen antwoord. Ik heb hem geblokkeerd. Zowel op de dating site als op de Whatsapp. Reacher, karin123 en Artemis reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Het goede nieuws is dat hij vooral wilde dat ik geld in een belegging stak. Dat heb ik niet gedaan. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Lijkt me verstandig @Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 1 minuut geleden zei Tatum: Het goede nieuws is dat hij vooral wilde dat ik geld in een belegging stak. Dat heb ik niet gedaan. Nog verstandiger Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Onder het mom van: je wordt rijk en kan niet verliezen. Maar nogmaals: ik had geen telefoonnummer gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Het is een rare wereld en dat is het. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 4 minuten geleden zei Tatum: Onder het mom van: je wordt rijk en kan niet verliezen. Maar nogmaals: ik had geen telefoonnummer gegeven. Oh! Ik zou de oprichters van die site wel waarschuwen voor deze persoon. Om andere vrouwen te beschermen. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 5 minuten geleden zei Tatum: Onder het mom van: je wordt rijk en kan niet verliezen. Maar nogmaals: ik had geen telefoonnummer gegeven. Ja die eerste zin trapt ook niemand in. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Ik heb hem al geblokkeerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 @Tatum, als je met een profielfoto op een datingsite zit kan je de profiel foto downloaden en weer uploaden in Google afbeeldingen. Voor je het weet heeft iemand dan je facebook of linkedin profiel. Daarna is het vrij makkelijk om daar een adres en telefoonnummer bij te vinden. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een vrij makkelijk wachtwoord hebt wat te hacken is. Maar wat je ok doet open geen linkjes, foto's of apps. Hadocque en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fruitvlieg Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 (bewerkt) Daarnaast geef je in een dating gesprek altijd al wat info weg. Hoe oud ben je, waar woon je, wat zijn je hobby's, heb je kinderen etc. Als iemand wat van je wil hebben ze het zo met normale vragen waarvan je geen notie hebt dat de combinatie van de vragen gewoon een profiel is. Datingsites zijn hartstikke leuk maar je moet wel oppassen dat je niet meegaat in de euforie va de hoop op de liefde van je leven vinden. En ja ik heb ervaring met datingsites, ik woon al 4 jaar samen die ik online heb leren kennen dus er zitten niet allemaal idioten. ( al zegt mijn vriendin misschien wat anders ) 27 december 2021 bewerkt door Fruitvlieg Tatum en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 december 2021 Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Zo. Geïnstalleerd, boodschappen gedaan, gekookt, de hele rimram en de de dijk op. Naar het wad. Happy. karin123 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 27 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2021 Nou dat lijken met goeie tips @Tatum Fijn @Lika, veel plezier! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden