Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 12 minuten geleden zei Artax: Lieke, ik vind je berichtje hartstikke leuk. Ik hoop dat je ons de komende tijd een beetje mee laat genieten. @Artax- boks - Hoor je onze positieve berichten ook @Lieke7777? Lieke7777 en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Zojuist zei Reacher: @Artax- boks - Hoor je onze positieve berichten ook @Lieke7777? Ja net antwoord gegeven Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 1 minuut geleden zei niks: @Reacher komt eraan, snel poes verstoppen @Lieke7777! Ze is te bol om nog te verstoppen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Zojuist zei Reacher: Ze is te bol om nog te verstoppen Ze zat altijd onder de bank , kon ze precies onderdoor , ze probeerde het net weer .. alleen haar koppie lukte zit ze mij aan te kijken snap jij het nou niks en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Ik ben natuurlijk ook 1 van de jongsten, dus kan er niet zoveel aan doen. Maar ging stiekem even kijken of @Bob het jaarpact al had bijgewerkt. Lekker kinderachtig, maar... morgen 2 jaar droog! Lieke7777, Zbb, Artemis en 7 anderen reageerden hierop 10 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Ik ben weg op het jaarpact! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 2 jaar wow , nog even en dan mag ik ook weer verder , jij bent altijd de eerste in het rijtje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 1 minuut geleden zei Oskar: Ik zie je wel staan hoor niks, met bloemen en al. Je denkt toch niet dat @Bob wel eens fouten maakt? Ik was even weg, @Bob houd af en toe wel van wat spanning! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei niks: Ik ben weg op het jaarpact! Ik was je naar de volgende fase aan het verplaatsen en toen drukte ik per ongeluk te vroeg op enter. Is al weer goed. 21 december 2021 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Ja alles is weer goed! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Zojuist zei niks: Ja alles is weer goed! Met deze mooie woorden ga ik slapen niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Ik ga ook slapen. Slaap lekker iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 13 minuten geleden zei spirit: Wat spannend @Lieke7777 De jongens zullen het ook wel heel leuk vinden. Doe je ze allemaal weg, of hou je er eentje? Mijn schriele, magere dondersteen, van een paar maanden geleden, herken je niet meer terug Die is uitgegroeid tot een dikke, tevreden kater. Hij wordt eigenlijk te zwaar voor in mijn nek, waar hij zo graag ligt Fijn dat het met de kater goed gaat . Ja de jongens vinden het geweldig, wij zullen er 1 houden, is ook gelijk de laatste want dan hebben we er 3 Word dan ook een poes die tzt ook een nestje krijgt . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nun Geplaatst 21 december 2021 Rapport Share Geplaatst 21 december 2021 Vanavond lekker buiten gesport, wat was het mooi en koud buiten en na afloop weer is lekker wat gedronken aan de bar met wat mensen. Was gezellig ben voldaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden