Toos Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik kom ook nog even aanwaaien. Drukke dag gehad en al vroeg op pad. Daarna voor de kleintjes sinterklaas. Wat kleine cadeautjes. Maar zó leuk die spanning en sinterklaasliedjes zingen. Dat gaat zo snel voorbij. Als ik geweten had dat kleinkinderen zo leuk waren, had ik die als eerste genomen. @niksWat leuk! Een meisje! Gefeliciteerd. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Mooi gezegd @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 35 minuten geleden zei lady jane: Green Book hier ook, voor de 2e keer prachtige film he Ja echt een super mooie ontroerende film. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik ben zeker de afsluiter vandaag? Welterusten. Droom fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 slaapwel Jannigje mag het licht straks uitdoen♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 3 december 2021 Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Morgen weer een nieuwe, hele mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 3 december 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 december 2021 Ik heb de kids ook allebei (niet tegelijkertijd) weer thuis gehad in het verleden maar dat is toch echt ff wennen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Nog wakkere mensen hier? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 Gefeliciteerd @niks leuk, weer een meisje niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 van mij ook @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 4 december 2021 Rapport Share Geplaatst 4 december 2021 @Musashi Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden