Spring naar bijdragen

Dinsdag 16 november 2021


Claudius

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei fleurtje:

Ik las net dat van knakker. Tja dat hou je niet tegen natuurlijk.

Wil niet zeggen dat hij voor altijd weg blijft. Miss is dat op t moment t gezondste voor hem.

En als hij meeleest af en toe leest hij de mooie berichten hier. Doet hem vast ook goed.

:heart: Hij vindt het vast overdreven gedoe ^_^

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei fleurtje:

Ohla, hub wilt van 2 walletjes eten? 

De snoepert! 

Ja kijk, de mannen hebben het altijd gedaan. Als vrouwen met hele hordes  een concubinaat vormen zegt niemand daar wat van. Maar een enkele man, die met een enkele vrouw een eerlijke date heeft in in 2222 om 10 uur, dat is dan natuurlijk een snoepert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei hub02:

Ja kijk, de mannen hebben het altijd gedaan. Als vrouwen met hele hordes  een concubinaat vormen zegt niemand daar wat van. Maar een enkele man, die met een enkele vrouw een eerlijke date heeft in in 2222 om 10 uur, dat is dan natuurlijk een snoepert. 

Ik lig hier in een deuk, jij maakte me altijd aan het lachen. Heerlijk! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Reacher:

Ik heb snel even gelezen over de ziekte van Bell. Schrok je je niet kapot? Ik zou meteen denken aan een beroerte bij die verschijnselen. En ben je getest op Lyme? En slik je nu prednison? 

Heb t nog al eens gehad toen ik 17 was maar toen herstelde t veel sneller. Vorige week wel ff in paniek toen dat nu niet zo bleek te zijn. Maar kon op consultatie bij neuroloog van wacht en hij stelde me wel gerust. Volgende maandag terug afspraak. Ik zie t nu wel beteren zoals hij had voorspeld. Getest op Lyme maar was negatief. 10 dagen cortisone moeten nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei fleurtje:

Heb t nog al eens gehad toen ik 17 was maar toen herstelde t veel sneller. Vorige week wel ff in paniek toen dat nu niet zo bleek te zijn. Maar kon op consultatie bij neuroloog van wacht en hij stelde me wel gerust. Volgende maandag terug afspraak. Ik zie t nu wel beteren zoals hij had voorspeld. Getest op Lyme maar was negatief. 10 dagen cortisone moeten nemen.

Meisje toch :( Hier alsnog een taart. Ik verklaar je meteen voor jarig. 

image.jpeg.d731f24a5f33c17afd105bd2b9f7367a.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Roberto:

Vanochtend heb ik een tweede gesprek gehad met mijn klinisch psycholoog van VNN.
Is er iemand hier geïnteresseerd in hoe dat gesprek verlopen is?
 

Neem me niet kwalijk dat ik hier overheen las vanmorgen. Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe je gevaren bent. Helpt het je wat? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...