fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ik las net dat van knakker. Tja dat hou je niet tegen natuurlijk. Wil niet zeggen dat hij voor altijd weg blijft. Miss is dat op t moment t gezondste voor hem. En als hij meeleest af en toe leest hij de mooie berichten hier. Doet hem vast ook goed. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Jammer van dat vogelzaadje op je tanden. Je kon het toch niet laten he Maar daar kijk ik langs vanwege mijn roze bril. Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Nou, van al die alter ego's krijg je inderdaad een kunstkop.... nu is Vocatus weer bezig geloof ik.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Zojuist zei Reacher: Je bent de schattigste, de grappigste, slimste en je hebt de allermooiste glimlach van iedereen. Nou op t moment niet echt De ziekte van Bell kwam twee dagen in mijn verlof aankloppen. T is beter al maar toch nog scheefkes lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 minuut geleden zei fleurtje: Ik las net dat van knakker. Tja dat hou je niet tegen natuurlijk. Wil niet zeggen dat hij voor altijd weg blijft. Miss is dat op t moment t gezondste voor hem. En als hij meeleest af en toe leest hij de mooie berichten hier. Doet hem vast ook goed. Hij vindt het vast overdreven gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 minuut geleden zei Yvonne: Nou, van al die alter ego's krijg je inderdaad een kunstkop.... nu is Vocatus weer bezig geloof ik.. Vocatus...nou op die nick zou ik nu nooit komen. Klinkt te intelligent voor mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hub02 Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 13 minuten geleden zei fleurtje: Ohla, hub wilt van 2 walletjes eten? De snoepert! Ja kijk, de mannen hebben het altijd gedaan. Als vrouwen met hele hordes een concubinaat vormen zegt niemand daar wat van. Maar een enkele man, die met een enkele vrouw een eerlijke date heeft in in 2222 om 10 uur, dat is dan natuurlijk een snoepert. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Hij vindt het vast overdreven gedoe Zeker weten niet. Iedereen wordt graag gezien toch? Ook al zeggen ze van niet Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Ik heb snel even gelezen over de ziekte van Bell. Schrok je je niet kapot? Ik zou meteen denken aan een beroerte bij die verschijnselen. En ben je getest op Lyme? En slik je nu prednison? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 1 minuut geleden zei hub02: in 2222 om 10 uur Nou das ni uitgedoktert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 2 minuten geleden zei hub02: Ja kijk, de mannen hebben het altijd gedaan. Als vrouwen met hele hordes een concubinaat vormen zegt niemand daar wat van. Maar een enkele man, die met een enkele vrouw een eerlijke date heeft in in 2222 om 10 uur, dat is dan natuurlijk een snoepert. Ik lig hier in een deuk, jij maakte me altijd aan het lachen. Heerlijk! hub02 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Zojuist zei Reacher: Ik heb snel even gelezen over de ziekte van Bell. Schrok je je niet kapot? Ik zou meteen denken aan een beroerte bij die verschijnselen. En ben je getest op Lyme? En slik je nu prednison? Heb t nog al eens gehad toen ik 17 was maar toen herstelde t veel sneller. Vorige week wel ff in paniek toen dat nu niet zo bleek te zijn. Maar kon op consultatie bij neuroloog van wacht en hij stelde me wel gerust. Volgende maandag terug afspraak. Ik zie t nu wel beteren zoals hij had voorspeld. Getest op Lyme maar was negatief. 10 dagen cortisone moeten nemen. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 5 minuten geleden zei fleurtje: Vocatus...nou op die nick zou ik nu nooit komen. Klinkt te intelligent voor mij Volgens @Hadocque./ @haddockIs de naam Vocatus Latijns voor De Geroepene. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Medrol dat was t Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 De geroepene? Wie heeft er dan geroepen? Wie heeft er zijn keel hier opengezet? Zitten precies in the mummy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Kijk ik had Latijns moeten studeren he. Ik ga es ff zoeken wat geit in t latijn is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 2 minuten geleden zei fleurtje: Heb t nog al eens gehad toen ik 17 was maar toen herstelde t veel sneller. Vorige week wel ff in paniek toen dat nu niet zo bleek te zijn. Maar kon op consultatie bij neuroloog van wacht en hij stelde me wel gerust. Volgende maandag terug afspraak. Ik zie t nu wel beteren zoals hij had voorspeld. Getest op Lyme maar was negatief. 10 dagen cortisone moeten nemen. Meisje toch Hier alsnog een taart. Ik verklaar je meteen voor jarig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Caprae! Pulcher capra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Zojuist zei Reacher: Meisje toch Hier alsnog een taart. Ik verklaar je meteen voor jarig. Zeg...was da groen spul en waar is t bruin naartoe? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Vrijwilligerswerk met katten? In een asiel of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Caprae en Cattus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Klinkt goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 7 uur geleden zei Roberto: Vanochtend heb ik een tweede gesprek gehad met mijn klinisch psycholoog van VNN. Is er iemand hier geïnteresseerd in hoe dat gesprek verlopen is? Neem me niet kwalijk dat ik hier overheen las vanmorgen. Maar ik ben inderdaad benieuwd hoe je gevaren bent. Helpt het je wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 (bewerkt) 5 minuten geleden zei fleurtje: Zeg...was da groen spul en waar is t bruin naartoe? Ja hij ziet er niet echt smakelijk uit Sorry. 16 november 2021 bewerkt door Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 16 november 2021 Rapport Share Geplaatst 16 november 2021 Nee!!!! Oh ZALIG!! Dat was je droomding!! Oooh keitof!! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden