Claudius Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Wakker geworden met spierpijnen. Weer wat nieuw om me wakker te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goeiemorgen @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Ik wordt ook elke dag zo wakker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goeiemorgen @Maja2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goeiemorgen @Maja2Heel veel succes met alles vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goedemorgen! Ik hoop dat dit voor de middag geplaatst word. karin123 en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 goeiemorgen @niks Nog steeds problemen om te plaatsen? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goeiemorgen @niks niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Ja man! Duurde maar een half uurtje dit keer. Nu blijkbaar ook bij het tweede bericht. Ben er helemaal klaar mee! @moderator valt hier nu niets aan te doen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 @niks wat irritant dan gaat je de zin over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Ja echt hoor, niks aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Heb ik gelukkig pas één keer gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 In het begin ik ook geen last, sinds anderhalve week opeens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 De moderator kan beter de laatste update ongedaan maken of hoe het ook heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Straks de boodschappen doen. Papa gaat een kwarktaart maken. Morgen uiteraard met de handen taart eten, slagroom erop. Dat zal mevrouw wel waarderen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Is ze morgen jarig @niks? Één jaar alweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Net een keukenkastje leeg gemaakt. Ongelooflijk wat daar niet allemaal in past. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Ja morgen jarig Gaat zo snel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 1 minuut geleden zei niks: Ja morgen jarig Gaat zo snel! Ja één jaar is niets meer vliegt zo voorbij. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 november 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Het lukt me maar niet om terug de slaap te vatten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Gewoon wakker blijven @Claudius vanavond weer slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 NIKS!!!!!!!! Als je niet uitlogt en je hoeft niet in te loggen, gaat het plaatsen gewoon. Dus niet meer uitloggen. Goeie morgen a;llemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2021 Rapport Share Geplaatst 10 november 2021 Goedemorgen @bolletje maar dat gaat automatisch als ik niet meer actief ben. bolletje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden