Spring naar bijdragen

Vrijdag 29 oktober 2021

Claudius

Aanbevolen berichten

Fresh up had nogal een scherpe geur die in je ogen prikte. Ik denk veel alcohol erin. 

Tsja het zou toch zomaar kunnen dat je elkaar al eens tegengekomen bent. Of dat je dezelfde vrienden hebt. Dat idee vind ik altijd heel intrigerend. 

Veel plezier Reacher. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei knakker:

Ja, dat die medeforummer ineens doodleuk je buurvrouw is. Of je neef. Vroeger was ik daar altijd juist benauwd voor. Nu zou ik het hilarisch vinden.

Ik chat al jaren of app met een vrouw uit Rotterdam en we weten pas sinds kort dat we allebei een drankprobleem hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei ikkanhet:

Ik chat al jaren of app met een vrouw uit Rotterdam en we weten pas sinds kort dat we allebei een drankprobleem hebben.

Dat lijkt mij eerder een geval van ontkenning. Of mooi weer spelen. Mensen met een drankprobleem zijn nooit ver weg. 

Als je elkaar bij de AA tegenkomt terwijl je niet wist van dit probleem, zou dat wel verrassend zijn.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei ikkanhet:

Dat heeft er niets mee te maken. Je gooit niet meteen bij iedereen al je problemen op tafel 

Meteen? Jarenlang schreef je toch? Ik dacht dat jarenlang chatten of appen een bepaalde openheid zou betekenen. Dat heb ik dan anders ingevuld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...