Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 mijn vader ook, ik haat die geur , niet dezelfde vader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 ik ga even eten, en dan na 8-en geen internet meer voor mij anders slaap ik niet, fijne avond karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei Lonster: Mijn vader gebruikte Fresh up aftershave. Ook zo'n geur die ik tussen duizenden zou herkennen. Jeetje ja, volgens mij heeft Kees die ooit wel eens voor Sinterklaas gekregen, nooit gebruikt hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Eetze Artemis en fijne avond... Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) Zo Holly Hobbie jurk aan. Kistjes. Staartjes in en nepsproeten. Meer heb ik niet nodig om doodeng te zijn op het Halloween feest waar ik nu naartoe ga 29 oktober 2021 bewerkt door Reacher karin123, Artemis, Quinn en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Oh lordielord.... wat zou ik jou nu graag even zien. Maar heeeeeeeel veel plezier Reacher.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Fresh up had nogal een scherpe geur die in je ogen prikte. Ik denk veel alcohol erin. Tsja het zou toch zomaar kunnen dat je elkaar al eens tegengekomen bent. Of dat je dezelfde vrienden hebt. Dat idee vind ik altijd heel intrigerend. Veel plezier Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei Yvonne: wat zou ik jou nu graag even zien. Nou ik kan me er precies een voorstelling van maken. Maar hoe ze er in het dagelijks leven uitziet dan weer niet. Gek is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Artemis: ik droeg in de jaren 70 the old spice van mijn vriend. (als ik nu niet herkend word ) Tomboy, ikke Ik ben altijd gek geweest van brut en nog. 29 oktober 2021 bewerkt door ikkanhet Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Het leukst is dan natuurlijk het idee dat bv de nieuwe leidinggevende waar je een enorme pesthekel aan hebt, online een heel charmante vent is waar je voor valt (cq vrouw naar believen). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 3 minuten geleden zei knakker: Ja, dat die medeforummer ineens doodleuk je buurvrouw is. Of je neef. Vroeger was ik daar altijd juist benauwd voor. Nu zou ik het hilarisch vinden. Ik chat al jaren of app met een vrouw uit Rotterdam en we weten pas sinds kort dat we allebei een drankprobleem hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Was Brut niet met zo'n nepkettinkje aan het flesje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 1 minuut geleden zei knakker: Deze bedoel je? Dat was ooit mijn eerste after shave. Nog geen haar op mijn kin, maar ik wilde toch alvast een beetje mijn manlijkheid flatteren. Ook nooit meer geroken sindsdien. Weemoed. Ik heb hem nog staan hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 (bewerkt) 4 minuten geleden zei ikkanhet: Ik chat al jaren of app met een vrouw uit Rotterdam en we weten pas sinds kort dat we allebei een drankprobleem hebben. Dat lijkt mij eerder een geval van ontkenning. Of mooi weer spelen. Mensen met een drankprobleem zijn nooit ver weg. Als je elkaar bij de AA tegenkomt terwijl je niet wist van dit probleem, zou dat wel verrassend zijn. 29 oktober 2021 bewerkt door Lonster Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 En stinken dat al die luchtjes deden, verschrikkelijk!! Of ze deden er gewoon teveel van op, dat kan natuurlijk ook. En anders die vreselijke stank van haarlak die de vrouwen in ruime overvloed gebruikten, blehhh..... karin123, Artemis en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 En dan met zo'n vader en zo'n moeder in een auto zitten met vier kinderen opgekropt achterin en dan ook nog roken in die auto.... Volgens mij heb ik hier een trauma opgelopen , hahaha! Artemis en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Hahaha. Leuk die nostalgie maar het stonk inderdaad verschrikkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 5 minuten geleden zei Lonster: Dat lijkt mij eerder een geval van ontkenning. Of mooi weer spelen. Mensen met een drankprobleem zijn nooit ver weg. Dat heeft er niets mee te maken. Je gooit niet meteen bij iedereen al je problemen op tafel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 2 minuten geleden zei knakker: Welke film was dat ook alweer? Met Tom Hanks en Meg Ryan. You've got mail?? Nee, een andere denk ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei ikkanhet: Dat heeft er niets mee te maken. Je gooit niet meteen bij iedereen al je problemen op tafel Meteen? Jarenlang schreef je toch? Ik dacht dat jarenlang chatten of appen een bepaalde openheid zou betekenen. Dat heb ik dan anders ingevuld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Zojuist zei nancy: You've got mail?? Nee, een andere denk ik... Wel. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Jaaaaaaaaa, leuke film was dat! Sowieso fan van die twee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Dan lijk jij vast op Tom Hanks, dat had ik wel gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Sleepless in Seattle, ook zo'n romantische leuke film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 29 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2021 Het leukste aan Notting Hill vond ik de huisgenoot van Hugh Grant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden