Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 uur geleden zei Quinn: Hi. Gefeliciteerd @Musashi Nog een alleendag vandaag. Iemand zin om me op het dagpact te zetten? Ikke, ikke! Dagpact: Artemis Billy Claudius ikkanhet zbb Toos Maja Quinn Reacher Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Zo, het Indische kipgerecht voor vanavond is klaar, de pannenkoeken ook. Nu spullen pakken, kinderen inladen en hup naar het strand. Fijne dag nog allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Brrrr...koud hoor op het strand @nancy toch veel plezier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Veel plezier! Oma Reacher gaat ook aan de slag, met haar oude botten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 6 uur geleden zei Musashi: Goeiemorgen, even delen dat ik zo blij ben om op zaterdag katervrij op te staan! Dat is toch echte luxe eigenlijk, en dat al bijna 10 maanden lang! Zo fijn hè, hele frisse dag voor je, ipv te wensen dat de dag maar snel voorbij is om terug in bed te kunnen… wij gaan trouwen volgende week. Een kleedje heb ik al, vandaag nog verder shoppen schoenen, jas, lingerie natuurlijk en prinsessenoutfit voor mijn meisje. Die is ook zo trots als een pauw! Gefeliciteerd wat een leuk nieuws, na alles wat je hebt meegemaakt nu een zonnige kant op. natuurlijk ga je niet drinken op je eigen bruiloft, weet je hoe vervelend dronken bruidjes zijn je mist alle fun , wees maar trots op je 10 maanden straks. heb je nog een bandje nodig ? Musashi en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 ik heb een dagje alleen thuis, dus drummen en muziek uitzoeken, en zo dwaal ik naar de jaren 70, veel goede muziek en ik merk dat ik de bijbehorende emoties ook voel. Ooit had ik een heel goede muziektherapeute en zo kwam ik achter mijn eigen drumstel terecht. Ik nam les en sindsdien is mijn drumstel mijn beste vriendin. Ik weet nog van de eerste TOP2000, 2000 beste nummers in de aankomst van het jaar 2000. Daar begon mijn emotionele reis door de tijd. En alle drank om die emoties te verdoven, hopla, proost op weer een nieuw jaar met veel drank. 2021 is anders, geen druppel gedronken en ik voel me elke dag beter, ondanks de achtbaan kan ik het aan. Zit ik nu toch naar muziek te luisteren waar ik een jaar geleden niet tegen kon, omdat het zoveel opriep. Dat is toch groei? en pure winst, elke dag weer en nieuwe dag. Ik voel, hoe moeilijk dat ook is, ik leer het wel....... ooit. Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik denk toch ook meer online te shoppen in de toekomst. Ben helemaal opgedraaid met de kleine winkelen. Krijgt ze in de ene winkel een appel, krijgen we in de andere winkel reclamaties over de appel….grrrr ik weet weer even waarom ik winkelen eigenlijk echt niet leuk vind maar zij is gesteld ondertussen. De rest doe ik deze week dan wel… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 @Artemis helemaal gelijk! Het zou zomaar een zielig spektakel kunnen worden… Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Gefeliciteerd @Musashi! Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 draai zomaar Rory Gallagher, wie kent hem? mijn grote held in de jaren 70, als ik een zoon kreeg zou ik hem Rory noemen, kreeg ik dochters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik heb helemaal geen regelmaat elke dag verloopt anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 1 minuut geleden zei Boekanier: Dat ligt aan je bouwjaar, heb ik ook last van. Ow wat een opluchting dat het daar aan ligt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Schnitzel met zelf gemaakte frietjes en komkommer salade. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik had deze middag spruiten, aardappelen met kotelet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Spruitjes jummie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hadocque Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Andere naam, zelfde ouwe. Heb al eeuwen zelfde mailadres en n spare mailadres, maar de site pikte t niet. Boos mailtje gestuurd, wil graag mn ouwe nick, nu eerst maar zo. Artemis, Reacher en nancy reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Groenteomelet met champions, knoflook olijven en blauwe kaas. Lekker makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Groenteomelet @Toos wat moet ik me daar juist bij voor stellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Vandaag voor het eerst echt boos geweest op mini. Voor de zoveelste keer een plant omtrekken. Ik ruimde net de stofzuiger op. In de box gezet, met best wel wat stemverheffing. Eerst een pruillip en toen brullen. Ik mij schuldig voelen natuurlijk. Maar goed, zal wel vaker een keer boos zijn. @nancywat zijn jullie een leuke oma en opa! Fijn dat je zo genieten kan in de vakantie. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Wij aten pannenkoek! nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Pannenkoek als middagmaal? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toos Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik heb nog eerder die omelet gemaakt, opgegeten en alles opgeruimd dan dat er een bericht geplaatst is..... ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 2 minuten geleden zei Claudius: Pannenkoek als middagmaal? Nee avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 @Toos Welkom op het rare forum Toos, Artemis en nancy reageerden hierop 1 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 ok @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden