Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 (bewerkt) Goeiemorgen 6 oktober 2021 bewerkt door Claudius Verkeerde datum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Morgen week 5 in de kliniek. 4 weken droog dus. Dagpact Claudius rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Goeiemorgen @Claudius Je gaat super goed, ga zo door topper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Het gaat pas iets betekenen als ik dit kan volhouden eenmaal ik uit de kliniek ben @ikkanhet . Daar beslissen ze morgen over , of ik rijp ben om de kliniek te verlaten. Vrijdag kom ik daar zeker meer over te weten. Maar ja volgens de meeste leden hier liggen alle oplossingen voor de handen, ik moet ze alleen willen grijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Het is trouwens 6 oktober @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 6 minuten geleden zei Claudius: Het gaat pas iets betekenen als ik dit kan volhouden eenmaal ik uit de kliniek ben @ikkanhet . Daar beslissen ze morgen over , of ik rijp ben om de kliniek te verlaten. Vrijdag kom ik daar zeker meer over te weten. Maar ja volgens de meeste leden hier liggen alle oplossingen voor de handen, ik moet ze alleen willen grijpen. o ben benieuwd, zie je ertegenop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: o ben benieuwd, zie je ertegenop? Ik ben hier in de kliniek wat vast aan t lopen. Ik wil hier eigenlijk weg. Maar ik denk zelf niet dat ik er klaar voor ben, depressie is zeker nog niet opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Goedemorgen frummers, Nog harstikke donker buiten, maar binnen staat inmiddels een bakje klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 DAGPACT: Claudius Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 8 minuten geleden zei Claudius: Ik ben hier in de kliniek wat vast aan t lopen. Ik wil hier eigenlijk weg. Maar ik denk zelf niet dat ik er klaar voor ben, depressie is zeker nog niet opgelost. Dan moet je dat wel aangeven dat je er nog niet klaar voor bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 DAGPACT: Claudius Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 1 minuut geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Claudius Yvonne ikkanhet Maja Goedemorgen allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 19 minuten geleden zei ikkanhet: Dan moet je dat wel aangeven dat je er nog niet klaar voor bent. Heb je mijn eerste zin ook gelezen? Maar wees gerust, ze gaan morgen adviseren dat ik nog wat langer blijf. Maar of ik ga willen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Zojuist zei Claudius: Heb je mijn eerste zin ook gelezen? Maar wees gerust, ze gaan morgen adviseren dat ik nog wat langer blijf. Maar of ik ga willen? Ja die heb ik gelezen maar dat lijkt me niet verstandig als je er nog niet klaar voor bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Zo mijn laptop is weer zo goed als nieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @Claudiusje wilt niet thuis zijn en dan na een week terug bij af zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Goeie morgen allemaal, Sterkte Claudius. Ja wanneer ben je klaar voor iets? Moeilijk hé? Vandaag komt de WMO praten over een keuze die ik moet maken bij welke dagbesteding ik juist wat meer wil gaan werken. Bij de een maak ik kaarten. Hartstikke leuk maar verder leer ik niets. Bij de andere dagbesteding leer ik veel meer. Daar mag ik geen kaarten maken want das geen kunst. Schilderen wel. Zucht. Ik wil veel meer leren maar de kaartenmakerij met begeleiding ook niet laten vallen, die zijn echt heel lief. Moeilijk hoor maar als ik echt voor mijzelf ga kiezen dan kies ik voor, meer leren en minder kaarten maken. Nou ff kijken hoe het vandaag gaat lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Anders heb ik nog een glazenwasser nodig @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Vandaag trouwens gebak bij de koffie: ik denk dat @lady jane het zo wel even komt brengen.... Dear Jane, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Dat er maar een mooi en gezond nieuw jaar voor jou op de plank ligt. Maak er een fijne dag van.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 @lady jane hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 thnx, weer een jaartje erbij, gaat vanzelf hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 10 minuten geleden zei knakker: Heb ik jouw leeftijd een beetje goed ingeschat? qua verstandelijke vermogens helemaal Knak, intuive ezel, tnx♥ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 Daar was ik ook ooit met zoon Knak, en zelfs als niet voetbal liefhebber deed het me wat, die tour, de trots, de verheerlijking. Zoon vond het geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2021 1 uur geleden zei Pinkman: Heb je al een plan voor wanneer je weer thuis bent? Ik kan me herinneren dat je om advies vroeg w.bt. dagactiviteiten e.d. Nee ik heb nog niet echt een plan of toch zeker niet voor de eerste weken als ik thuis kom. Voor deze opname had ik een afspraak in verband met vrijwilligerswerk. Misschien kan dit zelfs al opgestart worden terwijl ik hier ben. Vraag ik straks achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden