Maverick Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Met mij gaat het eigenlijk best goed @knakker, dank voor het vragen. Heb wel gisteren spit in mijn rug opgelopen en vandaag liep ik er dus bij alsof ik in mijn broek had gepoept. Pfff irritant pijn doet dat zeg! Ik heb het wel vaker, in beweging blijven icm wat pijnstillers is de enige remedie… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Ik meld me droog af van het dagpact. iedereen nog een fijne avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Hier alles oké, lees wel reageer even niet. rapilos, lady jane en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 27 september 2021 Rapport Share Geplaatst 27 september 2021 Goedeavond, wilde eigenlijk nog even wat zeggen hier wat mij is overkomen maar laat het maar topic vandaag is niet echt uitnodigende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 @Lieke7777, gelezen. Gelukkig ben je nu 8 dagen vrij. Plan veel me-time om tot rust te komen. Maak er een fijne week van. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 28 september 2021 Rapport Share Geplaatst 28 september 2021 Op 27-9-2021 om 18:30 zei Jannigje: Je schrijft “o.a.CGT”, hebben ze nog aanvullende behandeling in gedachten? Ambulante detox, 5 x per week, halfuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden