Aya Geplaatst 3 september 2021 Rapport Share Geplaatst 3 september 2021 (bewerkt) . 4 september 2021 bewerkt door Aya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 4 september 2021 Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 4 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2021 Heb gewist.. eng gevoel. Drink teveel. Wil stoppen. Na ongeluk met auto over de kop dacht ik.. ja wakker. Maar nee, weer ongeluk. Wat moet er gebeuren dat ik er klaar mee kan zijn. Kort samengevat. Hoop hier een doorslag te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 5 september 2021 Rapport Share Geplaatst 5 september 2021 Dag Aya, Ik heb jouw vorige bericht niet gelezen. Was toen al gewist. Twee ongelukken, alcohol gerelateerd, is niet fraai. Goed dat jij je hier meldt en terug komt. De ongelukken zijn een gevolg. Probeer de oorzaken van het te veel drinken te benoemen. Niet drinken is niet gemakkelijk maar levert een hoop op. Het forum kan je daarbij helpen. Welkom en succes! Aya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 9 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 september 2021 (bewerkt) . 8 juni 2023 bewerkt door Aya lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 10 september 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2021 Bedankt, ja daar zal ik voor zorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 29 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) Zo lang later, en val toch terug. Woon nog steeds met Oezem samen, kat. 30 december 2022 bewerkt door Aya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 29 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 december 2022 (bewerkt) 11 uur geleden zei Aya: Zo lang later, en val toch terug. Woon nog steeds met Oezem (kat) samen. 30 december 2022 bewerkt door Aya Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 30 december 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 december 2022 We worden aangeprezen door te gaan met alcohol, overal op tv.. over reclame, zelfs buiten grote flessen (hier), Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 30 december 2022 Rapport Share Geplaatst 30 december 2022 De oorzaak ligt niet buiten maar in jezelf, hoor. Dat inzicht maakt het stoppen welliswaar nog niet meteen gemakkelijk, maar het is wel een goed begin. De centrale vraag is wat jij zelf echt wilt. Als je dat weet is die reclame er alleen nog voor anderen. Fijn dat je hier weer komt schrijven, trouwens. Ook dat is een goed begin. bumperjim, lady jane en Strijkbout reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2022 Rapport Share Geplaatst 30 december 2022 welkom Aya wie schrijft die blijft dus lees hoe je hier in past en neem het heft in eigen handen ook jij kunt dit op naar een droog 2023! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aya Geplaatst 7 juni 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 7 juni 2023 Bedankt allemaal, het is lang geleden dat ik hier was maar blijft terug vallen en wil nu doorpakken. Naar bijeenkomsten durf ik niet. Ga me terug sluiten hier bij jullie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 8 juni 2023 9 uur geleden zei Aya: wil ga nu doorpakken bedoel je vast Aya reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Strijkbout Geplaatst 9 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 9 juni 2023 (bewerkt) Dit is wel het lekkerst leesbare en duidelijkste topic die ik hier tot nu toe gelezen heb. Maar goed, welkom terug. En tja, het is een proces van vallen & opstaan vaak. 9 juni 2023 bewerkt door Strijkbout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster1 Geplaatst 10 juni 2023 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2023 Op 7-6-2023 om 22:55 zei Aya: Ga me terug sluiten hier bij jullie. Welkom terug. Omdat je voorsteltopic weg is, is het misschien handig om nog wat te vertellen over jouw doel, of je situatie, of wat je kwijt wil... Nu is het een wat leeg topic nog. Dat maakt het moeilijk om je aan te moedigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden