Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Voorstellen

Aya
 Share

Aanbevolen berichten

Heb gewist.. eng gevoel.

Drink teveel. Wil stoppen.

Na ongeluk met auto over de kop dacht ik.. ja wakker.

Maar nee, weer ongeluk.

Wat moet er gebeuren dat ik er klaar mee kan zijn.

Kort samengevat. 

Hoop hier een doorslag te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag Aya, 

Ik heb jouw vorige bericht niet gelezen. Was toen al gewist. Twee ongelukken, alcohol gerelateerd, is niet fraai. Goed dat jij je hier meldt en terug komt. De ongelukken zijn een gevolg. Probeer de oorzaken van het te veel drinken te benoemen. Niet drinken is niet gemakkelijk maar levert een hoop op. Het forum kan je daarbij helpen. Welkom en succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe is het nu Aya? Ik las laatst jouw middernachtelijk bericht toen ik niet kon slapen. Ik moest grinniken om de naam van die poes. Maar is nu weer gewist zie ik. Eerste stap is altijd eng. Toch blijven schrijven zou ik zeggen. Heeft velen voor je al erg geholpen. Succes enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor jullie reactie.

Durf niet snel naar buiten.

Thuis hulp gaat me helpen, al kan zij dat zelf niet dus wordt een instantie.

Het gaat lastig, maar probeer alcohol uit te stellen zoals nu, en straks voor het slapen gaan puur drinken, anders zweten en dromen en haren trekken.

Maandag zal ik verwondingen laten zien.

Heb haar niet lijflijk gezien, maandag wel.

Nogmaals dank voor jullie bericht.

Delarope, bedankt dat je bevestigd dat het goed was te wissen, was bang dat mensen zouden denken dat je hiermee aandacht wil, met wissen. Maar leek me wel beter om te doen.

Maja, je hebt gelijk, en dan nog door blijven drinken al is het pas rond twaalf uur dat ik dan nu pas drink. De reden is niet te benoemen. 

knakker, lief ook jou reactie, ja zonder hem woonde ik niet op mezelf. Zijn naam betekend niks anders dan kat.. lol.

Dank jullie, ben gespannen voor maandag.

Slaap lekker alvast als je dit nu nog zo laat leest :)

bewerkt door Aya
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Aya ,

Ben blij dat je toch weer de stap heb gezet om hier te reageren, maar vooral dat je medische hulp gezocht hebt.

De reden voor je drank gebruik is voor mij niet belangrijk, we hebben allemaal een reden om iets wel of niet te doen. Maar probeer er in ieder geval voor te zorgen dat je maandag aanspreekbaar bent voor de hulpverlener. :clock:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 month later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
 Share

• Nieuwe aanmaken...