Spring naar bijdragen

Donderdag 19 augustus 2021


nancy

Aanbevolen berichten

Ik voel me een beetje opgesloten op de boot. Zeker met zijn vieren! Oudste niet, jongste ook niet. Man vindt het heel jammer dat ik dat varen niet zo zie zitten. Snap ik. Misschien komt  het nog. Maar nu hier op de Wadden voel ik me pas echt tot rust komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, film gezien vanmiddag
Wel indrukwekkend, werd zelfs een beetje misselijk soms van die dronken lui .
Dan dacht ik, wat walgelijk eigenlijk, wat drank allemaal met je kan doen

Alleen de afloop was heel anders dan ik verwachtte
Ik dacht, ze stoppen op het eind vast allemaal met drinken (op die ene na dan die dood was)
En daarna gaan ze naar de AA ofzo, en worden hun huwelijken ook weer oke
Maar nee hoor, ze feeste beeste gewoon door
En toen was het afgelopen :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een interview met de regisseur is in de Volkskrant. Het zou een open einde zijn?

Zijn dochter die mee zou spelen kwam tijdens het maken (vierde draaidag) om bij en auto-ongeluk in België. Geen drank, wel tegenligger die op telefoon keer in het spel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lika:

Vandaag een interview met de regisseur is in de Volkskrant. Het zou een open einde zijn?

Zijn dochter die mee zou spelen kwam tijdens het maken (vierde draaidag) om bij en auto-ongeluk in België. Geen drank, wel tegenligger die op telefoon keer in het spel. 

Ja, een open einde eigenlijk Links,

Je kan de test er zelf bij denken.

Ik houd niet van open einden :face-icon-small-shocked:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei spirit:

Nog even wat kunnen ontspannen op mijn spijkermat, voor de rest stuiter ik zo maar weer door naar de AA. OV chipkaart opwaarderen en al pijnzend weer in de metro. Zit me nog suf te analyseren, waar zoiets, zomaar vandaan kan komen. Maanden gaat het goed en dan weer vallen, als een baksteen, waar de blauwe plekken nog een goede herrering van zijn. Ooit gaat het mis. Ik moet wel een enorme lieve beschermengel hebben, anders had ik me allang dood kunnen zuipen. Een noodlottig ongeval met oorzaak drank, grijnst om de hoek. Maar we gaan gewoon maar weer verder. De blauwe plekken zullen ooit weer verdwijnen. Het lijkt even droog te worden hier. @rapilos, dit is geen liedje van mij hoor. Ik ben dit zelf ook niet, maar had zomaar gekund. Ben heel benieuwd naar die film geworden. Ik moet nu weg. 

Oh , ha, ha @spirit , dacht echt dat jij het zelf was :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...