niks Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Nu zeg je het al heel anders @spirit Lees jezelf dan eens terug. Sorry, maar dit kwam zo hard op mij over. Dit is de laatste keer wat mij betreft en met de kat gaat het beter dan ooit. Een week geleden piste hij alles nog onder. Fijn dat het nu goed gaat, en ja fijn dat jij die kat hebt genomen. Nee, natuurlijk hoef jij hem geen drank aan te bieden. Maar jou verhaal klinkt als een kwetsbare jongen, die zijn moeder is verloren, zijn kat en binnenkort ook nog zijn huis. Dat kwam op mij behoorlijk harteloos over, van wat mij betreft de laatste keer. Wat je nu doet, geen drank aanbieden, hij mag 1 keer per week komen, kijk dat is super fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 @Reacher wat ben je toch een lief mens Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan zo samen met @Jannigje bonus oma worden van mini! lady jane en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Vanavond helemaal doorweekt thuisgekomen van wandeling in het bos. Was best lekker eigenlijk die regen zolang het maar niet onweerde. En als het regent ruikt t ook zo lekker. Zo nog wat lezen en dan slapen. Hoop dat @nancy en @knakker niet wegregenen tijdens hun vakanties Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Ook op het volleybalzand nat geregend gelukkig was het niet koud, wel klam nog. Thuis lekker warm gedouched en erwtensoep gegeten voor mn zelf-zorg slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 Haai @knakker! Ik ben bonus oma ! Dankjewel @niks @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 17 uur geleden zei niks: @Reacher wat ben je toch een lief mens Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan zo samen met @Jannigje bonus oma worden van mini! 9 uur geleden zei Reacher: Haai @knakker! Ik ben bonus oma ! Dankjewel @niks @Cleo66 Hebben we nu samen één omaschap , een duobaan in deeltijd, of doen we lekker dubbelop? En @knakker, geen AH bonus hoor, maar de enige echte @niks-en-mini-bonus! Héél wat anders! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 En nog goedemiddag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 13 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 13 juli 2021 2 uur geleden zei spirit: Je zit op de verkeerde dag, maar evengoed een goedenmiddag gewenst Dank je, ik had het niet gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden