bumperjim Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 38 minuten geleden zei Yana: Ik moet het levensgeluk wel uit m'n tenen halen vandaag, wat een ku... oh nee, leerzame dag. Wil je erover praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 2 uur geleden zei Yana: Ik moet het levensgeluk wel uit m'n tenen halen vandaag, wat een ku... oh nee, leerzame dag. Hoe dat dan @Yana? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Jippieeeeeeee voor de Vlamingen onder ons. De Guldensporenslag gewonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 11 juli is ook de herdenkings dag van de Val van Srebrenica net de film Quo Vadis Aida?, gezien, heftig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 Ik was het helemaal vergeten...Ā Ā DAGPACT: Quinn Claudius Yana Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 11 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 1 uur geleden zei Bor: Stille zondag hier.Ā Ā Tsss de mensen slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 of duimen dat Engeland nog snel scoort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2021 oeioeioei penalty's en mijn TV hapert als een gek maar ook op de laptop blijft het storen, dus ik gok er op dat het de verbinding is, of de wifi overbelast (als dat kan?) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 12 juli 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 @lady janeĀ Het hangt af van de plaatselijke verbindingen. Maar het is inderdaad mogelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 (bewerkt) ik keek op TV en de laptop tegelijk, met bijna 2 min. verschil maar helaas bleef de uitslag hetzelfde en verloor Engeland dus. had het liefst de Denen de winst gegund, 12 juli 2021 bewerkt door lady jane Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Tele2? Kpn-lijnen? niet echt naast de deur wij. Later was het over, dus ik vermoed overbelasting i.v.m. de voetbal dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2021 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2021 Hier zat ie af en toe ook vast en haperdeā¦.kpn ook lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden