Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zeker tijd voor een eiland!!! Nog twee weken. Heb allemaal lastige dossiers die nog ‘even’ moeten… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zojuist zei Lika: Heb jij veel gerookt net als ik? Mijne vielen echt bijna uit mijn mond. Pas laat leren tanden poetsen, toen ik twaalf was ongeveer. Veel antibiotica in jeugd en ontzettendonwijssuperveel gerookt inderdaad. Goed dat jij niet meer rookt met jouw paradontitus. Dat is er zo slecht voor… Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 1 minuut geleden zei knakker: Vallen van roken nu ook al je tanden uit de mond? De mijne worden alleen maar wat bruinig. Vooralsnog. Ja, ontstoken tandvlees. Roken en stress=funest voor gebit. (En aanleg natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 1 minuut geleden zei knakker: Vallen van roken nu ook al je tanden uit de mond? De mijne worden alleen maar wat bruinig. Vooralsnog. Dat hebben ze al die tijd voor ons verborgen gehouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Paradontitus voor de kenners onder ons Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 4 minuten geleden zei lady jane: mijn frame ligt ongebruikt in mn toilettas de ijzerdraadjes braken de steunende tanden af ik mag m nooit meer infdoen van de tandarts. wat een ellende gehad ook zenuwpijn dus Noooooooooo!!!! Was het dezelfde tandarts die in eerste instantie een frame adviseerde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik heb 1 afgebroken kies naast een verdwenen kies. Ik laat er mooi niets aan doen….. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 1 minuut geleden zei Lika: Ik heb 1 afgebroken kies naast een verdwenen kies. Ik laat er mooi niets aan doen….. Snap ik! Wanneer mag je met vakantie trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 On topic: drinken is ook bijzonder slecht voor je tanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zojuist zei Reacher: On topic: drinken is ook bijzonder slecht voor je tanden! Yes. En voor je bloeddruk…. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Ik ga rond 10 juli weg. (=. Antwoord op Reacher) 28 juni 2021 bewerkt door Lika Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Beetje te lang doorgewerkt. Kwam ook door corona en verhuizing. Liep gewoon wat anders. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Mmm ja je hebt een lang jaar achter de rug. Nog even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik ga wat rustig worden voor het slapen gaan. Trusten allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 9 minuten geleden zei Reacher: Noooooooooo!!!! Was het dezelfde tandarts die in eerste instantie een frame adviseerde? Ja, maar hij kon niet voorzien hoe slecht de konditie van 2 hoektanden bleek. Die brokkelden af, en hij heeft ze meerdere keren opgebouwd tot dat ijzer niet meer gebruikt mocht worden. Ik vond het ook een onding hoor elke dag met schoonmaken was ik bang dat een van die tanden finaal af zou breken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zwiep! Nog even terug. Wat een ellende LJ Wij tandwrakjes moeten elkaar maar blijven steunen Nogmaals trusten! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Ik zal binnenkort weer wat actiever proberen deel te nemen aan de gesprekken hier mensen aangezien ik het wel heel fijn vind en jullie me allemaal stuk voor stuk bewust of onbewust steunen, maar ik heb er even geen kracht voor om alles helemaal door te lezen. Ik ga zo mijn bed in. Morgen de intake bij de verslaving kliniek, weer een spannende dag... Slaap lekker allemaal. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Zet ‘m op morgen @Best. Eerst slapen… Best reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 Slaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) 40 minuten geleden zei Reacher: Wij tandwrakjes moeten elkaar maar blijven steunen Ik zal nooit meer klagen over mijn gebit! Doe ik al lang niet meer trouwens, ik heb heel veel wortelkanaalbehandeling gehad en nu de nodige kronen, maar als ik jullie lees. Brrrrrr wat ellendig. Is een frame een soort brug die aan tanden ter weerszijde wordt vastgezet? @Reacher, jouw verhaal klinkt als middeleeuwse martelpraktijken. 28 juni 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Welterusten @ikkanhet, ik hoop echt voor je dat je kunt slapen vannacht. welterusten @Reacher En ook iedereen die straks gaat slapen. 28 juni 2021 bewerkt door Jannigje Aanvulling karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 9 minuten geleden zei Jannigje: Ik zal nooit meer klagen over mijn gebit! Doe ik al lang niet meer trouwens, ik heb heel veel wortelkanaalbehandeling gehad en nu de nodige kronen, maar als ik jullie lees. Brrrrrr wat ellendig. Is een frame een soort brug die aan tanden ter weerszijde wordt vastgezet? @Reacher, jouw verhaal klinkt als middeleeuwse martelpraktijken. zoiets Jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 28 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2021 11 minuten geleden zei lady jane: zoiets Jannigje Tjonge, dat lijkt me vreselijk ! Als dat niet goed zit! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden