Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Reacher en karin123 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goedemorgen. Eerst maar eens de deuren wijd open zetten, wat is het warm in de huiskamer! Boven hebben we airco, maar hier helaas niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goedemorgen! Een gier @Claudius? Dagpact Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Hoi @nancy, ik las je gisteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) Goeiemorgen @Claudius en @nancy 17 juni 2021 bewerkt door ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 En goeiemorgen @Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @Reacher Oude foto, genomen tijdens een van mijn laatste uitstapjes met mijn moeder. In het Kasteel van Bouillon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goedemorgen knapperige! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 @ikkanhet goeiemorgen . Grappige tekst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Mooie foto @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goedemorgen frummers, Nou, klaar voor de Grote Hitte van vandaag.... Eerst maar een bakje. En dan gelijk maar: DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 DAGPACT:Yvonne Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 (bewerkt) DAGPACT:Yvonne Reacher Claudius 17 juni 2021 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Las gisteren dat je in het ziekenhuis hier vanaf 1 juli nog alleen maar op afspraak bloed kan laten prikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Mooie foto van een mooie gier. Ik hou van die dieren. nu hou ik van alle dieren dus dat zegt weinig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goeiemorgen @Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Je bent @Reacher vergeten @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Lekker koffie Vonneke Vanmiddag heb ik het gebit avontuur. En ik heb het niet vaak echt lastig gehad sinds ik ben gestopt met drinken, maar sinds de pijn in mijn mond denk ik nogal eens aan de pijnverdovende eigenschappen van drank. Daar hoop ik straks ook van verlost te zijn. Quinn en Musashi reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Zojuist zei Reacher: Mooie foto van een mooie gier. Ik hou van die dieren. nu hou ik van alle dieren dus dat zegt weinig. Had ik nu ergens in t verleden gelezen dat die shows niet overal meer mochten met die dieren? Dierenbescherming. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 juni 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 4 minuten geleden zei ikkanhet: Je bent @Reacher vergeten @Claudius Ja ik was weer eens niet snel genoeg. Terug bij geplaatst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Ah was het onderdeel van een roofdieren show da’s dan weer minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Nog steeds die rot dromen. Voor de 2e dag hoofdpijn en buikpijn. RLS speelt op en steeds moe. Motivatie is zo moeilijk vast te houden. Dus snap jou goed @Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Best Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Morgen allemaal, Iedereen een beetje een goede nacht gehad? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 17 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2021 Goeiemorgen @Best, redelijk en jij? Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden