Lonster1 Geplaatst 19 uur geleden Rapport Geplaatst 19 uur geleden Als je de lunch overslaat, ga je dit later inhalen en teveel eten. Dat is wat er gisteren gebeurde, toch? Regelmaat is ook belangrijk.
renaldo61 Geplaatst 18 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Maaltijden overslaan wordt inderdaad niet aangeraden @Lonster1 . Maar ik denk dat ik tegen de avond steeds teveel eet. 1 uur geleden bewerkt door renaldo61 Verkeerd woord
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Bij mij werkt het het best om op gezette tijden afgemeten hoeveelheden te eten. Van nature ben ik een zwelger of een ontbeerder. Alles of niets. En daar slingerde ik dan alsmaar tussen heen en weer. Nu ga ik er eerst even goed voor zitten om een klein hapje te eten. En daar geniet ik dan vervolgens enorm van. Vele malen meer dan van het mateloze schuiven. In der Beschränkung zeigt sich der Meister.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei knakker: Bij mij werkt het het best om op gezette tijden afgemeten hoeveelheden te eten. Van nature ben ik een zwelger of een ontbeerder. Alles of niets. En daar slingerde ik dan alsmaar tussen heen en weer. Nu ga ik er eerst even goed voor zitten om een klein hapje te eten. En daar geniet ik dan vervolgens enorm van. Vele malen meer dan van het mateloze schuiven. In der Beschränkung zeigt sich der Meister. Ik ben inderdaad iemand van alles of niets. De ene moment kende ik tijdens mijn schooltijd zo goed als niets van wiskunde. Ik kwam nog uit een periode dat hoofdrekenen in de lagere school een groot ding was. Bij mij keerde het om toen ik besefte dat wiskunde juist hetzelfde was als 1 en 1 optellen. Vanaf toen blonk ik er in uit. Het hielp mij ook in andere theoretische vakken. In sporten was het ook alles of niets. Ik kon niet snel lopen, maar ik bleef doorgaan. Zeker in het fietsen werd het zo. Geen afstand was te groot en geen beklimming te steil, alhoewel ik steeds overgewicht had. Ik denk dat ik ook op mijn werk zo bezig was. Spijtig genoeg heeft de alchohol zeer veel hersencellen gedood. Ook is mede door de vele langdurige opnames mijn spiermassa gekrompen. In eten en drinken ben ik nog steeds overmatig. Ook als ik mij verbonden voel tot iemand heb ik het zeer moeilijk om die persoon weer terug los te laten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden