Claudius Geplaatst 18 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2021 @Jannigje ze had veel gesprekken met haar vader via telefoon, een zeer bezorgde vader en twee jonge kinderen. Maar inderdaad iemand met een bezorgde familie kan zich ook eenzaam voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 19 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 19 oktober 2021 Ja, eenzaamheid zit in jezelf en kan volledig losstaan van omstandigheden, wel of geen mensen in je omgeving etc. Wat zal die vader een machteloos gevoel hebben, uit alle macht proberen en haar dan toch verliezen. Vreselijk, moeilijk te dragen ook denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Nu ben ik weer thuis. Ik had nog een goed gesprek met de psychiater, ze gaat een medicijn bij me uitproberen, zodat ik mijn focus wat kan verleggen. @JannigjeIk had die vrouw verleden jaar in de verslavingskliniek ontmoet, nu weer in de Paaz, nooit veel mee gesproken, ze had wel steeds spulletjes nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 ‘Vrouw’ is in ieder geval een goed begin Ik breng je even een kop soep. Gewoon. Even van binnen opwarmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 20 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 zet ik er een kop thee voor je bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Soep is mijn favoriet eten en thee drink ik nu veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 20 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2021 Moet ik die nieuwe medicatie van de psychiater als een laatste soort hulpmiddel zien? Ze heeft er 6 weken mee gewacht om het voor te stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 nee hoor @Claudius er is nooit een soort laatste hulpmiddel. Ze heeft de tijd genomen. Als je het wil gaan gebruiken is dat altijd in overleg. Goed op bijwerkingen letten en aangeven hoe het voor jou werkt. En als het niet goed werkt zijn er vast andere mogelijkheden. Dat zou ik bespreken met haar. Maak van te voren een lijstje met vragen, wat kan ik verwachten en hoe ga ik daarmee om. succes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Ze had het al over bijwerkingen @Artemis en dat het misschien helemaal tegenovergesteld werkt bij mij, dat zou niet de eerste keer zijn. Anatbuse , selincro een soort anti depressiva, alle werkten niet. En de anti depressiva werkte tegenovergesteld. Ze gaat het volgende week terug bespreken met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 (bewerkt) Dit kerken ik @Claudius heb ook een lange weg medicatie achter de rug en heb het opgegeven. Ik hoop dat ze bij jou passend kan voorschrijven, het gaat je lukken 21 oktober 2021 bewerkt door Artemis een ipv ene aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 21 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 11 minuten geleden zei Artemis: Dit kerken ik @Claudius heb ook een lange weg medicatie achter de rug en heb het opgegeven. Ik hoop dat ze bij jou passend kan voorschrijven, het gaat je lukken Het is niet voor mijn drankprobleem, Aripiprazol noemt het Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 10 uur geleden zei Claudius: Het is niet voor mijn drankprobleem, Aripiprazol noemt het ik heb nooit medicijnen voor mijn drankgebruik gehad. dat wilde ze wel maar heb ik geweigerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2021 Hopelijk gaat het medicijn helpen bij je probleem . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 22 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 22 oktober 2021 Ik hoop ook dat de medicatie gaat helpen Claudius. Ik heb net gelezen dat het al snel moet gaan werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik heb veel geslapen en ik voel me niet uitgeslapen, gevolg van medicatie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ik denk dat ik door die medicatie in ieder geval meer slaap nodig heb. Verder helpt het niet vrees ik, juist weer tegenovergesteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 23 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Deze ochtend had ik ook pijn in mijn linkerhiel bij het opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 23 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2021 Ja slikt het toch nog niet zo lang? Meneertje ongeduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Vaak heeft medicatie langer de tijd nodig om gewenst effect te krijgen. Soms moet er een spiegel aangelegd worden in je lichaam. Even geduld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei Lieke7777: Vaak heeft medicatie langer de tijd nodig om gewenst effect te krijgen. Soms moet er een spiegel aangelegd worden in je lichaam. Even geduld Ik neem de medicatie s'morgens, ik heb nooit zulke hoofdpijn gehad als nu, ook de pijn in mijn linkerhiel is nieuw voor mij. Ik had een ernstig slaapprobleem, nu moet ik moeite doen om me wakker te houden. Alles betert in de loop van de dag. 24 oktober 2021 bewerkt door Claudius t fout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 (bewerkt) Dat is ws de bijwerking van de medicatie @Claudius . Misschien kan je overleggen of je het in de avond kan nemen ? 24 oktober 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 kunnen het niet afkick/detox verschijnselen zijn van de vorige medicatie? of bijverschijnselen van de nieuwe ook natuurlijk, of beide.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 24 oktober 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 De bedoeling van de medicatie is dat ik niet steeds aan hetzelfde denk. Zodat ik nog andere dingen waardeer. @Lieke7777 De psychiater gaf het middel liever s'morgens, anders was het al een dag eerder opgestart, nu is het op 21/10 gestart. Ze dacht dat ik erdoor minder ging slapen of zoiets. @lady jane Het is de eerste keer dat zo'n soort medicatie bij mij geprobeerd wordt, dus zeker geen afkick van andere. Buiten de pijn in mijn hiel staat het alle in de bijsluiter als mogelijke bijwerkingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karin123 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Klopt Claudius, het staat bij de bijwerkingen, heb ze net gelezen. Denk misschien even uitzitten en aan wennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 oktober 2021 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2021 Beste Claudius , geef het tijd en ruimte en focus je niet continue op de werking van het medicijn . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden