karin123 Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 @Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 31 maart 2022 Rapport Share Geplaatst 31 maart 2022 Goedemorgen claudius , sterkte met de onderzoeken . Sta je nog wel droog? Hoelang nu ? Ben je nu gewoon thuis ? Met hondje ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 april 2022 Op 31-3-2022 om 09:58 zei Francoise: Goedemorgen claudius , sterkte met de onderzoeken . Sta je nog wel droog? Hoelang nu ? Ben je nu gewoon thuis ? Met hondje ? Ik ga nog steeds overdag naar de verslavingskliniek. Toch al meer dan 6 maanden droog. Lonster, Francoise, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2022 Rapport Share Geplaatst 7 april 2022 inmiddels alweer, even op een rustig plekje van genieten Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 17 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 april 2022 @nancy Met mijn hondje is alles goed. Ik krijg mijn dagen best ingevuld. Ik heb allerlei medische problemen, volgende vrijdag een scanner onderzoek. Nog wat privé zorgen. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 25 april 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 april 2022 Resultaten van het scan onderzoek besproken met de arts, met mijn bloedvaten is alles in orde. Problemen komen door mijn rug, de arts verwijst me door naar orthopedie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 27 mei 2022 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2022 Goedemorgen Claudius , hoe gaat het met je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 2 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 (bewerkt) @FrancoiseHet gaat wel met mij, wel niet zo een goed nieuws gehad bij de orthopedist. Die raad nu al een operatie aan, zondag een MRI scan van mijn rug. 14 juni 2022 bewerkt door Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 2 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2022 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francoise Geplaatst 3 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juni 2022 Op 2-6-2022 om 13:53 zei Claudius: @FrancoiseHet gaat wel met mij, wel niet zo een goed nieuws gehad bij de orthopedist. Die raad nu al een operatie aan, zondag een MR scan van mijn rug. Ojee en op zondag MRI of is dat gebruikelijk ? Waar denken ze aan claudius ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 4 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 juni 2022 13 uur geleden zei Francoise: Ojee en op zondag MRI of is dat gebruikelijk ? Waar denken ze aan claudius ? Zal wel gebruikelijk zijn, atrose en verschoven ruggenwervel , geknelde zenuwen nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 5 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 Dat klinkt niet fijn, @Claudius. Ik hoop dat het mee gaat vallen. Hondje moet dan zeker ook weer naar een oppas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 5 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 5 juni 2022 MRI is gedaan, @nancy Ik hoop het niet, ik hoop dat een operatie niet nodig is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2022 Nou, dat hoop ik inderdaad ook niet voor je, dan zit er weer zo'n herstelperiode aan vast. Wel hoop ik dat ze je dan op een andere manier van je klachten af kunnen helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst 10 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 Op 5-6-2022 om 17:21 zei Claudius: MRI is gedaan, @nancy Ik hoop het niet, ik hoop dat een operatie niet nodig is. Veel pijn Claudius? Wanneer krijg je de MRI-uitslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 10 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 juni 2022 5 uur geleden zei Fonny: Veel pijn Claudius? Wanneer krijg je de MRI-uitslag? Niet veel pijn, maandag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 11 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2022 Spannend. Ik zal voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 13 juni 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 juni 2022 Een operatie gaat niet nodig zijn, wel inspuitingen met Cortisone. De arts raad veel bewegen aan, wandelen, fietsen, ... Artemis, Francoise en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 Misschien is een wandelclub iets voor je, ik zie dat ook wel om gezondheidsredenen bij mij in de stad gebeuren. Voor mensen met diabetes, obesitas etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 14 juni 2022 beter zo @Claudius, zo blijf je zelf invloed houden. opereren is een noodgreep, lukt ook niet altijd en alles wat je zelf kunt doen, dat ben je ook aan jezelf verplicht te doen, lijkt me. er zijn ook sites waarop je een sport/wanel/fietsmaatje kunt zoeken als stok achter de deur. neus maar eens op google bij jou in de buurt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 1 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 juli 2022 Twee inspuitingen met Cortisone gehad, veel verschil voel ik niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 april Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april Goeiedag, ik ben weer aan 't drinken geweest. Bijna twee jaar vanaf kunnen blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 april Rapport Share Geplaatst 6 april 1 uur geleden zei Claudius: Goeiedag, ik ben weer aan 't drinken geweest. @Claudius, twee jaar droog is een mooie score, hoe ga je verder nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Claudius Geplaatst 6 april Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april Hopen dat het niet meer gebeurd. Maandag naar een AA meeting en ook nog verder in dagopname in de verslavingskliniek. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 7 april Rapport Share Geplaatst 7 april 18 uur geleden zei Claudius: Maandag naar een AA meeting @Claudius, lijkt mij goed om heen te gaan. Misschien is een sponsor van de AA ook iets voor jou? Dan heb je een op een contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden