Spring naar bijdragen

Dinsdag 1 juni 2021


niks

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei nancy:

Wat heeft dat met met dom te maken? 

Hier spareribs, gekruide krieltjes, salades. 

Terug naar mijn boek....wat waait het hard buiten trouwens....jammer. 

Dat heeft met dom te maken dat ik steeds zo dom ben om de fout in te gaan. En dat zal niet bevorderlijk zijn voor mijn aandoeningen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Dus ben je bezig om daar verandering in aan te brengen. Juist goed toch? Focus je intussen ook op andere dingen, dat zal je ook goed doen, niet alleen maar bezig zijn met je verslaving. Er zijn meer dingen in het leven..:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei nancy:

Klopt. Dus ben je bezig om daar verandering in aan te brengen. Juist goed toch? Focus je intussen ook op andere dingen, dat zal je ook goed doen, niet alleen maar bezig zijn met je verslaving. Er zijn meer dingen in het leven..:rose:

Dat is waar en hopelijk kan ik binnenkort ook andere dingen gaan doen. Ook buitenshuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei ikkanhet:

Dat is waar en hopelijk kan ik binnenkort ook andere dingen gaan doen. Ook buitenshuis.

Bedoel je dat je door je gezondheidsissues niet buiten de deur komt? Of is het angst voor covid-19? Het lijkt mij beiden erg benauwend. Ik kom, vanwege de zorg voor mijn moeder, bijna geen winkel in, niemand komt het huis in, maar ik wandel veel en voel me daardoor toch in het leven staan ondanks alle beperkingen. En vergeet niet het praatje bij de afvalcontainer, op ruime afstand, maar toch gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei VIII:

@ikkanheteen boel van je klachten zijn herkenbaar... Nu na bijna 3 maanden heb ik alleen nog last van mond en tong branden. De overige klachten zijn verdwenen. Misschien als het lukt om wat langer te stoppen dat je klachten dan minder worden :heart:

Ow fijn om te lezen.  Trouwens in mond en op tong heb ik ook last. Achter op tong en ook vaak pijnlijk. Je gaat dus echt voorruit.:heart: super goede stimulans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei VIII:

@ikkanheteen boel van je klachten zijn herkenbaar... Nu na bijna 3 maanden heb ik alleen nog last van mond en tong branden. De overige klachten zijn verdwenen. Misschien als het lukt om wat langer te stoppen dat je klachten dan minder worden :heart:

Maar dat ga ik nu echt uitproberen anders kom ik er nooit achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even delen toch maar..

Onwijze craving gehad vandaag.

Gisteren ook al.

Baal hier zo gigantisch van. nog steeds dus, na negen maanden !

Aller moeilijkste was bij medetuinders op de borrel.

Iedereen aan de wijn en bier, en ik " mag" weer niet.

Voelde me er doodongelukkig door.

Ze weten nu dat ik niet drink,maar als ze toch een glas voor me neer hadden gezet, was ik voor gaas gegaan, dat weet ik bijna zeker.

Pfff...wat is een mens toch zwak.

Nu gaat het wel weer een beetje gelukkig

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei rapilos:

Even delen toch maar..

Onwijze craving gehad vandaag.

Gisteren ook al.

Baal hier zo gigantisch van. nog steeds dus, na negen maanden !

Aller moeilijkste was bij medetuinders op de borrel.

Iedereen aan de wijn en bier, en ik " mag" weer niet.

Voelde me er doodongelukkig door.

Ze weten nu dat ik niet drink,maar als ze toch een glas voor me neer hadden gezet, was ik voor gaas gegaan, dat weet ik bijna zeker.

Pfff...wat is een mens toch zwak.

Nu gaat het wel weer een beetje gelukkig

 

 

 

En je hebt het toch maar ff doorstaan, mag je best trots op zijn. Al begrijp ik je maar al te goed. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja lieve mensen, jullie hebben natuurlijk gelijk, het mag best maar ik wil het niet.

Meestal zijn die gedachten helpend genoeg, maar deze keer was het zo sterk dat ik het inderdaad als een soort straf zag.

En ja, dan denk ik ook aan Maja.

Het is zo zonde hè

Maar dank voor de ondersteuning.

Dat doet toch wel goed :)

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei knakker:

Maar stel dat je wél een glas alcohol, of meerdere, zou hebben gedronken vandaag @rapilos. Wat zou dat voor jou hebben toegevoegd dan? 

Heerlijke ontspanning knak.

Maar nu toch wel blij, dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb, want zou er hoogst waarschijnlijk spijt van hebben gekregen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Maja:

Hou vol @rapilos. Doodzonde om die 9 maandenin de prullenbak te gooien. Als inmijn uitglijder na op 1 dag 1 jaar ongedaan kon maken, zou ik het doen. Het is het niet waard. 

Lieverd, je tilt er te zwaar aan. Geen man overboord,  zeer zeker geen doodzonde! Dag per dag.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...