nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Wat heeft dat met met dom te maken? Hier spareribs, gekruide krieltjes, salades. Terug naar mijn boek....wat waait het hard buiten trouwens....jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 3 minuten geleden zei nancy: Wat heeft dat met met dom te maken? Hier spareribs, gekruide krieltjes, salades. Terug naar mijn boek....wat waait het hard buiten trouwens....jammer. Dat heeft met dom te maken dat ik steeds zo dom ben om de fout in te gaan. En dat zal niet bevorderlijk zijn voor mijn aandoeningen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Klopt. Dus ben je bezig om daar verandering in aan te brengen. Juist goed toch? Focus je intussen ook op andere dingen, dat zal je ook goed doen, niet alleen maar bezig zijn met je verslaving. Er zijn meer dingen in het leven.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 10 minuten geleden zei nancy: Klopt. Dus ben je bezig om daar verandering in aan te brengen. Juist goed toch? Focus je intussen ook op andere dingen, dat zal je ook goed doen, niet alleen maar bezig zijn met je verslaving. Er zijn meer dingen in het leven.. Dat is waar en hopelijk kan ik binnenkort ook andere dingen gaan doen. Ook buitenshuis. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 7 minuten geleden zei ikkanhet: Dat is waar en hopelijk kan ik binnenkort ook andere dingen gaan doen. Ook buitenshuis. Bedoel je dat je door je gezondheidsissues niet buiten de deur komt? Of is het angst voor covid-19? Het lijkt mij beiden erg benauwend. Ik kom, vanwege de zorg voor mijn moeder, bijna geen winkel in, niemand komt het huis in, maar ik wandel veel en voel me daardoor toch in het leven staan ondanks alle beperkingen. En vergeet niet het praatje bij de afvalcontainer, op ruime afstand, maar toch gezellig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 @ikkanheteen boel van je klachten zijn herkenbaar... Nu na bijna 3 maanden heb ik alleen nog last van mond en tong branden. De overige klachten zijn verdwenen. Misschien als het lukt om wat langer te stoppen dat je klachten dan minder worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 2 minuten geleden zei VIII: @ikkanheteen boel van je klachten zijn herkenbaar... Nu na bijna 3 maanden heb ik alleen nog last van mond en tong branden. De overige klachten zijn verdwenen. Misschien als het lukt om wat langer te stoppen dat je klachten dan minder worden Ow fijn om te lezen. Trouwens in mond en op tong heb ik ook last. Achter op tong en ook vaak pijnlijk. Je gaat dus echt voorruit. super goede stimulans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 28 minuten geleden zei spirit: @ikkanhetjij bent niet dom. Ook jij kan het Dank je lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zit nu lekker in de tuin en ga het boek van Allen Carr lezen. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ben jij nog op zoek naar een baan, Spirit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Fijn hoor, dat mooie weer! Maar die winddd . Ik zit noodgedwongen binnen. Meer mensen hier last van? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Broodje kaas met remoulade uit Duitsland, wat had ik die gemist. Hier lekker in de tuin @nancy. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Nee, niet van de wind, juist niet. Ik ben niet van de warmte, kan er niet goed tegen. Ik ben juist blij dat het waait. Wil jij van mij de zon,? Neem ik van jou de wind. Zou mooi zijn. nancy en karin123 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 3 minuten geleden zei Jannigje: Nee, niet van de wind, juist niet. Ik ben niet van de warmte, kan er niet goed tegen. Ik ben juist blij dat het waait. Wil jij van mij de zon,? Neem ik van jou de wind. Zou mooi zijn. Ik kan er ook niet tegen. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ik was een van de weinigen die het niet erg vond dat mei koud was geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 3 minuten geleden zei Jannigje: Ik was een van de weinigen die het niet erg vond dat mei koud was geloof ik. Samen met mij dan toch. gooi snachts nog alles van me af, zo heet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 1 uur geleden zei VIII: @ikkanheteen boel van je klachten zijn herkenbaar... Nu na bijna 3 maanden heb ik alleen nog last van mond en tong branden. De overige klachten zijn verdwenen. Misschien als het lukt om wat langer te stoppen dat je klachten dan minder worden Maar dat ga ik nu echt uitproberen anders kom ik er nooit achter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Even delen toch maar.. Onwijze craving gehad vandaag. Gisteren ook al. Baal hier zo gigantisch van. nog steeds dus, na negen maanden ! Aller moeilijkste was bij medetuinders op de borrel. Iedereen aan de wijn en bier, en ik " mag" weer niet. Voelde me er doodongelukkig door. Ze weten nu dat ik niet drink,maar als ze toch een glas voor me neer hadden gezet, was ik voor gaas gegaan, dat weet ik bijna zeker. Pfff...wat is een mens toch zwak. Nu gaat het wel weer een beetje gelukkig lady jane en elisa72 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Mag niet??? Jawel hoor, je mag alles. Maar je hoeft niet (meer) of je wil niet (meer). Het lijkt wel alsof je het nu ziet als een soort straf, maar dat is het niet, gewoon een supergezonde blije keuze voor jezelf . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 5 minuten geleden zei rapilos: Even delen toch maar.. Onwijze craving gehad vandaag. Gisteren ook al. Baal hier zo gigantisch van. nog steeds dus, na negen maanden ! Aller moeilijkste was bij medetuinders op de borrel. Iedereen aan de wijn en bier, en ik " mag" weer niet. Voelde me er doodongelukkig door. Ze weten nu dat ik niet drink,maar als ze toch een glas voor me neer hadden gezet, was ik voor gaas gegaan, dat weet ik bijna zeker. Pfff...wat is een mens toch zwak. Nu gaat het wel weer een beetje gelukkig En je hebt het toch maar ff doorstaan, mag je best trots op zijn. Al begrijp ik je maar al te goed. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Wat onwijs vervelend @rapilos Kan me voorstellen hoe frustrerend dat is!! Het is ook lastig met dit weer, ik hoor het veel... Stoer dat je niet voor gaas bent gegaan. Als je je beter voelt ben je vast wel blij om en trots rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 (bewerkt) Hou vol @rapilos. Doodzonde om die 9 maanden in de prullenbak te gooien. Als ik mijn uitglijder na op 1 dag 1 jaar ongedaan kon maken, zou ik het doen. Het is het niet waard. 1 juni 2021 bewerkt door Maja Tiepvout lady jane en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Ja lieve mensen, jullie hebben natuurlijk gelijk, het mag best maar ik wil het niet. Meestal zijn die gedachten helpend genoeg, maar deze keer was het zo sterk dat ik het inderdaad als een soort straf zag. En ja, dan denk ik ook aan Maja. Het is zo zonde hè Maar dank voor de ondersteuning. Dat doet toch wel goed lady jane, Maja, VIII en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 Zojuist zei knakker: Maar stel dat je wél een glas alcohol, of meerdere, zou hebben gedronken vandaag @rapilos. Wat zou dat voor jou hebben toegevoegd dan? Heerlijke ontspanning knak. Maar nu toch wel blij, dat ik het uiteindelijk niet gedaan heb, want zou er hoogst waarschijnlijk spijt van hebben gekregen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 juni 2021 Rapport Share Geplaatst 1 juni 2021 8 minuten geleden zei Maja: Hou vol @rapilos. Doodzonde om die 9 maandenin de prullenbak te gooien. Als inmijn uitglijder na op 1 dag 1 jaar ongedaan kon maken, zou ik het doen. Het is het niet waard. Lieverd, je tilt er te zwaar aan. Geen man overboord, zeer zeker geen doodzonde! Dag per dag..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden