niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ja dus! Artemis en Reacher reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 ik had net 3 op de rij, dus ik ga offline, als ik zo ga stuiteren dan slaap ik straks weer niet en morgen weer werken, 6 uur wekker, fijne avond, tot morgen en droge afmelding dagpact uiteraard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Artemis Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei Reacher: Ik ben al onderweg joh je weet de weg hè Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Klink goed @niks. Ik had een gezegende dag zonder tandpijn. Quinn en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zojuist zei Artemis: je weet de weg hè Bij de maan linksaf. Komt goed. Trusten! Artemis reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Fijn @Reacher. Ik ben laatst naar de tandarts geweest, heel lang niet geweest. Behalve wat tandsteen helemaal niets, was zo opgelucht. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Snap ik! En nu ben je er weer even vanaf Heeft mini al tandjes eigenlijk? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Jazeker 2 al. Reacher en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Ik wilde ze allemaal laten trekken toen ik 21 was maar dat mocht niet van de tandarts niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zijn al druk bezig met poetsen, nou ja wat sabbelen op een tandenborstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 1 minuut geleden zei niks: Jazeker 2 al. Echt?! ach niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 En nog steeds heel veel problemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 (bewerkt) Helaas wel. Maar on the bright side: ik heb mijn braille en gebarentaal nooit nodig gehad Dus er gebeuren ook goede dingen. 31 mei 2021 bewerkt door Reacher niks en Artemis reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Trek je het een beetje thuis @Reacher? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Voor ik nivea: hoe bedoel je @niksje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Vriend, alcohol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Het is wel moeilijk om hem geleidelijk meer te zien drinken. De whisky niet meer gezien. Maar iedere avond drinkt hij wijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Hmm lastig lijkt mij. Hier drinkt S alleen in het weekend een keer en biertje. Maar nooit veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Vroeger dronk ik mee en dan was ik bang dat hij alle wijn zou opmaken, nu zie ik het aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zojuist zei niks: Hmm lastig lijkt mij. Hier drinkt S alleen in het weekend een keer en biertje. Maar nooit veel. Nou gelukkig maar, jij kunt ook wel eens een break gebruiken. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Lekkere moctail gemaakt..... Proost Lieke7777 en Reacher reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Appelsap? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Mijn vriend voelt zich rot dat hij niet zonder kan en dan heeft hij ook last van schuldgevoel. En toch.. toch bespeur ik bij hem ook wel het gevoel van dat hij het ergens wel cool vindt van zichzelf. Stoer. Rebels. Het F#ck it syndroom. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 mei 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 mei 2021 Zojuist zei niks: Appelsap? Nee, crodino, tonic, ijs en citroen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden