Lonster Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Dat lijkt me prachtig, Noorwegen. Zou ook graag nog eens naar toe willen gaan. En dan bij voorkeur het noorderlicht zien natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @harald jazeker wel. Kan ik iets doen wat je helpt? Een praatje maken hier, of wat afleiding in muziek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 25 minuten geleden zei Musashi: @Lieke7777 goh durf niet goed voor herkenning... Privé misschien ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Dat lijkt me echt gaaf om nog eens te zien, Noordkaap, Noorderlicht... Daar wil ik zelfs wel een paar weken voor Groningen uit. Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @harald zolang je grensbaar ( schrijf) gedrag hebt en niet gaat ruziën hier eindeloze discussies is het prima als je mee schrijft onder invloed . Fijn iig dat je er bent . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Heb je daar ooit weer kunnen huren @adri02? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Zojuist zei adri02: Er gaat toch echt nog wel iets boven Groningen . Ssstttt... En ja, IJsland, clichees zijn er niet voor niets. Moet prachtig zijn. @harald maar op 26 km afstand, daar was het vast ook al meer dan mooi? En omdat we het er toch niet over hebben... Ik heb nu de tv aan staan met iets over cheerleaders, echt een bizar programma. Absurdistisch. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ja, sneeuw is vooral prachtig om naar te kijken als je er verder niet doorheen hoeft of wilt. Ben je van plan het nog eens te proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik zag gisteren nog een aflevering van ‘into the wild’ van Ben Fogle over mensen die radicaal breken met alles en heel geïsoleerd gaan wonen. Die ik gisteren zag woonde helemaal alleen op een eiland in IJsland...echt een droom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @Musashi heel eerlijk? Een nachtmerrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @Quinn echt? Om het alleen zijn? In mijn geval zou m’n gezin wel mee moeten...maar voor de rest??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Zeker eens zien dan dat programma @harald er zitten zo’ prachtige verhalen en locaties tussen, niet normaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Gezin. Verlengde gezin. Bijgekomen familie. Vrienden. De bibliotheek. Het uni gebouw. De rottige lijn 15. De geur van de Stad. Nee. Ondanks alles ben ik niet gemaakt om alleen en afgezonderd te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Moest ik niet zo’n labbekak zijn zou ik direct vertrekken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Bah die stadsgeur! Vind het altijd stinken als ik van de bus stap! maar goed dat niet iedereen zoiets ziet zitten, de mooie plekken zouden gauw volzet zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @harald ik kijk het op canvas...het komt er wat onregelmatig op...maar bij mij is het ingesteld om altijd op te nemen als het er is...dus ze staan op de harde schijf... Ben Fogle: New Lives in the Wild https://g.co/kgs/Te7N7B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Dat is waar. En ik trek me graag terug, lijk een einzelgänger, maar ben eigenlijk gewoon een eenzame vent met veel vrienden. Voilà, meer tegenstrijdigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @harald je kunt Ben Fogle ook op YouTube vinden, volgens mij staan er volledige afleveringen op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 5 minuten geleden zei Quinn: . En ik trek me graag terug, lijk een einzelgänger, maar ben eigenlijk gewoon een eenzame vent met veel vrienden. Voilà, meer tegenstrijdigheden Ik denk dat het bij mij net omgekeerd is...ik lijk sociaal maar ben eigenlijk een einzelgänger...even contradictorisch in omgekeerde richting Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Van alles wat wils...ik vind vrienden overroepen...ik ben van het onvoorwaardelijke soort en heb al te veel ervaren dat ander mensen er wel voorwaarden aan koppelen...laat dus maar zitten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Een vriendengroep is niet hetzelfde als echte vrienden. Uit studies is al gebleken dat de generatie die bijvoorbeeld is opgegroeid met Friends, enorm teleurgesteld is in het idee van vriendschap. Dat het niet zo uitpakte als ze hadden verwacht, zoals gezien op tv. De echte vrienden zijn voor mij degenen die dingen over mij weten die ik liever onderin de kelder houd. En toch nog bij me willen zijn. Dat zijn er echt geen twee handen vol. Maar dat zijn wel vriendschappen die door jaren zijn gegroeid. Eentje kan genoeg zijn @harald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Dat is wel fijn @harald! Ze zeggen toch ook dat je echte vrienden altijd maar op één hand kan tellen...beter 1 echte vriend dan vele neppers denk ik dan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 Ik had er ook een paar echte dacht ik maar toch als een baksteen laten vallen...dat doet nog altijd pijn...denk dat ik daarom ook wel terughoudender ben nu... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 @adri02 hoe merkwaardig! Maar de auto was niet kapot, dus niks aan de hand. @Musashi heel genderfout gedacht van mij wellicht, maar is dat een man/vrouw verschil misschien ook? Of ben ik simplistisch? Of een mazzelaar misschien. Tegelijk, niemand kan mij echt nog pijn doen, denk ik soms. @knakker Into the wild (heerlijke soundtrack) is gebaseerd op een waargebeurde geschiedenis. De familie van de jongen was niet blij met de film trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 24 mei 2021 Rapport Share Geplaatst 24 mei 2021 (bewerkt) 8 minuten geleden zei knakker: Die serie waar van Ben Fogle waar jullie het over hadden, heeft dat iets te maken met de speelfilm 'Into the wild' van een jaar of tien geleden? Ging ook over iemand die alles achterliet om de eenzaamheid van Alaska in te trekken. Prachtige film, met nog betere soundtrack van Eddie Vedder. Ik denk wel dat de titel van de reeks op dat boek gebaseerd is ja, een beetje dat concept: mensen die zich terug trekken in de natuur... en Idd die soundtrack is hemels! het moet wss op de muziekdraad maar soit...geen zin in 24 mei 2021 bewerkt door Musashi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden