Quinn Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Heb mezelf nooit als een binge drinker gezien, meer als een 24/7 drinker. Geen aanrader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 6 minuten geleden zei Lieke7777: De officiële benaming voor binge drinken is een enorme hoeveelheid in korte tijd drinken om zo snel mogelijk in een roes te komen. Braspartij inderdaad maar vindt die benaming niet zo treffend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 6 minuten geleden zei ikkanhet: Braspartij inderdaad maar vindt die benaming niet zo treffend. Wij noemen het binge drinken dat je niet kan stoppen .. Maar zit net beetje te googlen maar kan er ook geen andere benaming voor vinden . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Je drinkt wel elke dag opnieuw een binge als je elke dag te veel drinkt dan . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 1 minuut geleden zei Lieke7777: Je drinkt wel elke dag opnieuw een binge als je elke dag te veel drinkt dan . Was hier slapen gaan, opstaan en verder drinken. Walg nu bij het idee en hoop dat dat zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Was hier slapen gaan, opstaan en verder drinken. Walg nu bij het idee en hoop dat dat zo blijft. Ja hier ook hoor stond er midden in de nacht weer voor op als ik wakker werd . Als ik de dag erna geen verplichtingen had . Als mijn man en kinderen de deur uit waren dacht ik ach eentje kan geen kwaad en voor ik het wist was het meer en lag ik weer voor pampus in bed . Om mijzelf voor 15.00 weer wat op te kalefateren omdat de kinderen thuis kwamen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 En als er visite kwam had ik altijd wat in het tuinhuisje staan voor als ik ging roken. Binnen een grote vaas waarachter de fles goed verscholen stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myla Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Als ik bij iemand op bezoek ging en het was nog geen normale tijd om te drinken zorgde ik in een binge altijd dat ik een fles wijn bij me had. Voor als ik me weer slechter ging voelen. Om maar niet te spreken over het om 8 uur in de ochtend naar de supermarkt moeten om nieuwe drank te halen. Ik moet er ook echt niet meer denken en ik hoop ook dat het zo blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei Myla: Als ik bij iemand op bezoek ging en het was nog geen normale tijd om te drinken zorgde ik in een binge altijd dat ik een fles wijn bij me had. Voor als ik me weer slechter ging voelen. Om maar niet te spreken over het om 8 uur in de ochtend naar de supermarkt moeten om nieuwe drank te halen. Ik moet er ook echt niet meer denken en ik hoop ook dat het zo blijft. Daar werken we gelukkig hier samen aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 (bewerkt) Dat is ook een van mijn slechte actie geweest 2 flessen vodca halen op maandag morgen om 9.00 nog onder invloed van mijn laatste drankje. Mijn huis was een en al verstop plek een kartonnen pak melk zat Vodca in mijn man drinkt geen melk dus die ontdekte hij niet . 20 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Heftige dag voor jou @Cleo66-tje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik wist eigenlijk ook niet waarom het zo moeilijk is om te stoppen als je in een binge zit, maar ik denk dat ik er nu iets meer van begrijp. Dank. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Wat zijn alcoholisten toch vindingrijk hé. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zebra sokken voor @Quinn Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Wat zijn alcoholisten toch vindingrijk hé. Behoorlijk ik noem het nu meer ziekelijk gedrag . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 @Vocatusik moet zo lachen om die collega van jou. Eerst het gillen in de nacht, daarna die tien km wandeling Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei Lieke7777: Behoorlijk ik noem het nu meer ziekelijk gedrag . Is het ook wel degelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 4 minuten geleden zei Reacher: Heftige dag voor jou @Cleo66-tje Idd @Cleo66 las het vanmiddag maar moest nog even reageren op je dikke knuffel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ging goed hè gisteren @Lieke7777 Dat heb je toch maar weer gedaan! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei ikkanhet: Is het ook wel degelijk. Alleen als je er midden in zit denk je daar niet over na en ben je gewoon trots hoe je het voor elkaar bokst . Zo blij als een kind als je in je ziet dat er op je verstop plek gewoon nog wat staat . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Zojuist zei Reacher: Ging goed hè gisteren @Lieke7777 Dat heb je toch maar weer gedaan! Ja ging goed vandaag een mooie kaart gekregen met een prachtige tekst voor als bedank voor mijn openhartige verhaal . Ik hen dit maar mooi gedaan er is gevraagd of ik intresse heb om het vaker te doen en dan hopelijk een keer op locatie ipv teams online . Reacher, Maja en Musashi reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 2 minuten geleden zei Lieke7777: Alleen als je er midden in zit denk je daar niet over na en ben je gewoon trots hoe je het voor elkaar bokst . Zo blij als een kind als je in je ziet dat er op je verstop plek gewoon nog wat staat . Ja klopt. De pepermuntjes en mondspray op een vaste plek en niemand die het merkt. Althans denken we dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 3 minuten geleden zei Lieke7777: Ja ging goed vandaag een mooie kaart gekregen met een prachtige tekst voor als bedank voor mijn openhartige verhaal . Ik hen dit maar mooi gedaan er is gevraagd of ik intresse heb om het vaker te doen en dan hopelijk een keer op locatie ipv teams online . Gaaf!!! Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Ik dronk alleen s avonds laat en alleen.Ik kon bij wijze van spreken met mijn zebrasokken over mijn oren in de kamer dansen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 20 april 2021 Rapport Share Geplaatst 20 april 2021 Wel eerst wassen natuurlijk die sokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden